Shoppa bort pengar!!

2013-01-08 . 00:22:36 . Allmänt

Eller nja, med presentkorten. ;)
Igår bestämde vi oss för att åka in till stan och köpa lite kläder.
Vi hade ju presentkort, jag fick totalt 1100 kr i presentkort, passade på å lämnade tillbaka en julklapp å få pengar tillbaka. Så sen drog vi till min favoritaffär H&M. ;)
Kollade på mammakläder, hittade bara en t-shirt å nä, fanns inte så fina kläder där så gick vidare till barnavdelningen. Där köpte jag flera plagg. :D Ja, har ju fått massor kläder men alltid roligt att köpa egna och nytt. :)
Nu måste vi fan gå igenom lådorna med kläderna och se vad som fattas och vad som behöver köpas...
Nu är det mest täcke, kudde och några filtar/snuttefiltar och så babyskydd som ska inhandlas inom snar framtid.
Sen är det hygienartiklar i sista minuten... :)

Blir bra det... :)

Nu har min sötnos jobbat mycket, och jag har varit hemmafru och donat, pysslat och så. Nu vill jag ha symaskin!!!
Ska nog införskaffa en sån!

VILL sy och sy!!! :)

Anton, han längtar verkligen ska ni veta! Haha.
Han pratar jämt om bebisen, om vart den ska sova, om att han ska köpa kläder och få saker av honom.
Anton ska vara hos oss så mycket han kan i sommar.. Då ska vi göra massor av roliga saker, han ska få träffa "bonusfarmor och bonusfarfar", gå på Liseberg och museer tänkte jag...
Hoppas det blir kanonsommar med mina barn!! Fan, det känns skit skumt att säga mina barn! Haha. Men så är det, snart ska jag ha TVÅ barn. :D

En tjej jag känner, hon fick en pojke inatt. Ser så gosig ut, gissa hur mycket jag längtar tills det är dax!? :)
 
Ni mina kära vänner är välkomna hit när/om ni vill se bebisen, säg till innan bara. :D
Och självklart släkt. ;)
 
Nä, nu ska jag fortsätta skratta åt filmen som är på. White chicks. Älskar den!! Bröderna Wayans är sååå roliga. Älskar deras filmer. :D

Ha en go kväll!
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: