Precis som sin far....

2013-01-28 . 13:42:03 . Allmänt

Vet ni...
Bebis är precis som sin pappa... ;) 
Man märkte det redan vid 3D ultraljudet. Haha.
Bebisen sparkade som f-n när vi gjorde 3D ultraljudet, liksom "låt mig vara!"
Och sen gillade bebisen tydligen inte när vi tar bilder för då räcker den upp händerna mot ansiktet. ;)
Andreas är likadan. ;) Haha. Han gillar inte alls vara med i bilder, han avskyr sånt och så ser vi att bebisen fått det av sin pappa. Haha.

INTE alls som jag, jag var en riktig linlus när jag var liten... Älskade vara med i bilder och älskade/älskar ta bilder...

Kanske man får fingret någongång när jag tar bild på bebisen....? Haha.
 
Det känns som jag har en orm i magen som krälar runt, ärligt talat! Jag lovar!
Just nu är bebisen lugn men igår kväll va det ett jäkla liv därinne och det kändes som det va ormar i magen som krälar runt, kittlar och sparkar massor. Supermysigt! :D
Får mig att längta ännu mer... Jaaaa, snaaaaaaaart är det bara 3 månader kvar... :D
 
Kommentera (2) st

Kommentarer
sundarii

Bebisen är ju sååååååå söööööööt :)

Svar: Jaaaaaa, lika söt som sin far. ;)
andreasamoa.blogg.se

Jinna

Hehe!

2013-02-01 . 08:50:43
Länk: http://jinna.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: