Nu kommer det tillbaka....

2013-02-12 . 16:26:00 . Allmänt

Nu är jag eller snarare bebisen inne i tillväxt period, det är då den växer snabbt.
Och då är det massor av hormoner och illamående, fy fan för det...
Har börjat få förvärkar och sammandragningar som gör ONT.
Men som tur är så varar det inte länge. Bara i nån minut sen går det över..
Det blir värre sen, nä fyfan. Haha.
 
Igår hade vi hembesök från trygg hansa och fick information om försäkringar och så. Vart ju jättebra. :)
Sen va det möte och kom hem, va så förbannat trött för det varit mycket i huvudet, somnade vid sju-åtta tiden och sov, sov till tolv. Gick till sängen och skulle försöka somna om, men kunde inte somna förrän typ halv tre-tre tiden... :S Haha, sen gick jag upp kl nio imorse men va trött fortfarande, somnade igen i soffan å sov i två timmar.. Nu känner jag mig ganska pigg..
Ska nog fixa lite om jag orkar och handla lite tror jag...
 
Förresten, så hörde min syster av sig... Efter flera månader så hörde hon plötsligt av sig, ja det kommer när man minst anar det.. Hon hade fått höra av mamma/mormor att jag är gravid.. Sen började det igen, och så slutade hon svara.... Nu skiter jag i det faktiskt... Jag vet iallafall att hon lever och orkar inte bry mig med att försöka smsa och nå henne mer...
Nu försöker jag nå min bror istället... Haha....
Det är så roligt att folk inte svarar..... Eller inte.

:)
 
 
Kommentera (3) st

Kommentarer
Sofia Jacobson

Jag har inte kontakt med min bror Mikael och syster Aje, bara 3 bröder som hör av sig då och då i facebook.. Det är trist att de inte hörde av sig så mkt.. :(

Svar: Trist ja... :(
andreasamoa.blogg.se

sundarii

Din syster, ursäkta mig nu, hon är så egoistisk. Strunt i henne, hon är inte värt att gråta för.

Ojoj, inte ska det vara ngr förvärkar nu inte! Ajabaja. Ta det lugnt bara. Massa pussar och varma kramar

Svar: Jag gråter inte.. Jag är mest irriterad men nu bryr jag mig inte. Jag vet iallafall att hon lever.. Nä men är i vecka 29, det är inte så långt kvar dit så kroppen tränar väl inför förlossningen. Haha.

Pussar kramar <3
andreasamoa.blogg.se

Jinna

Så är det när man är gradvid. :) Huvudsaken är att du är ok. Jadu, marie... tror faktiskt att hon alltid kommer att vara sån. Det är jättetråkigt när det blir så, men du har redan blivit van så bara strunt i saken. Det är HON som valt så och du har gjort du kan som syster. Tråkigt men ja. Du är värd! Kram!

2013-02-13 . 16:18:56
Länk: http://jinna.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: