Zombie fan

2012-10-19 . 20:07:00 . Allmänt

Jag skulle tro att jag är en äkta zombiefan. Haha.
Har ju massor av zombiefilmer och kommer det ny så måste jag bara kolla på den och så finns det serie som heter the walking dead. Gu va jag älskar den!
Säsong 3 är ute så jag längtar varje gång tills ny avsnitt kommer. ;)

Jag bara äääälskar walking dead.

Ja, nog om det. Haha.

Igår va vi på Gekås Ullared å shoppade.
Jag ska inte dit igen innan bebisen kommer så vi köpte de vi ville ha.
Och så saker till oss och kläder till Anton. Fy fan va billigt det är. Jo jag vet Gekås säljer billiga saker/kläder men man blir alltid så där... :O mååååste ha! Haha. Köpte en grym vinterjacka och matchande termobyxor till Anton. De va grymt snygga! Köpte oxå typ av onepiece till Anton, han älskar onepiece. Haha. Han sa att i höstlov måste vi ha onepiece på oss hemma hos morfar. Han sa att Andreas är en fegis för han inte äger en. Haha. Nä men ärligt så är jag inte så förtjust i onepiece, jag äger en men jag har använt den kanske max 3 ggr. Och Andreas H A T A R onepiece. Men Anton älskar de och säger vi tre måste ha det på oss i höstlov. :S Haha.... Och sen sa han att bebisen ska få en egen när denne blir ett år gammal. Hahaha.

Nä men Anton ska få använda det hos morfar. =D

Kom hem igår kväll och va helt slut... Ont i ryggen och fötterna. Men så skönt att äntligen få det gjort. =)

Självklart saknas det massor till bebisen men det tar vi längre fram. =) Det fanns inte så många bebiskläder å välja på där liksom, tycker jag iaf... Det blev iallafall några body och sparkdräkter.

Det är en del som ska fixas innan men mina goa svärföräldrar ville köpa barnvagn till bebisen så vi har en sak mindre att tänka på. Goa fina!

Förresten så fick jag ett sms idag från photomic, där jag kunde ladda hem bild och se Antons skolfoto.
Gud va fin han är!

Mammas pojke. Fast han ser riktigt stor ut nu! Men förblir mammas lilla pojke.

NUUUUUUUUUUUUU är det The Walking dead maraton!!!!


Hejs svejs...



Kommentera (1) st

Kommentarer
sassasnewlife.blogg.se

Vilken bedårande fin pojke du har ;) Åh, onepiece avskyr jag oxå och äger ingen heller men Bibbi äger en och hon använder den till och med i skolan :)

Svar: Haha. =D Jag äger en och vägrar gå ut med den, och så vägrar Andreas gå ut med mig om jag har den ute men det är skillnad med barn, jag tycker det passar barn mycket bättre än vuxna. =D
andreasamoa.blogg.se

2012-10-21 . 19:35:03
Länk: http://sassasnewlife.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: