Tack!

2012-05-11 . 18:11:45 . Allmänt

Tack alla för hjälp. Flesta av er gillade nr 2 och det gör jag med. =D Ja dom alla var jättefina men nr 2 var lite extra. =)

Bara ett litet problem. Som ni vet så går jag ju ner i vikt och det pågår fortfarande.
Bröllopet är om lite mer än 1 månad och det kan bli svårt att hitta rätt storlek. Haha.
Men funderar på om jag ska ta den lila nu och se om den passar mig, om inte så skickar jag tillbaka den och har samtidigt gott om tid till bröllopet å fixa en klänning. Haha.

Nu är det bara skor å väska jag ska se efter.
Svårt å hitta fina skor! Om jag ska ha lila klänning så ska jag nog ha något med lila skor eller?
Jag ska iaf ha ballerinaskor. Och hjälp mig? Vilken färg passar till lila eller rosa?
Silver? Nja... Hmm.

Vad svårt det är... Haha....

Help me? =P

Kommentera (4) st

Kommentarer
sofie

annat är att man kan skaffa klänning med sån där "skrynkelstretchband" i ryggen och se till den passar ganska ok nu, så har du möjlighet lätt sy in i ryggen sen när det närmar sig för dagen B - bröllop :) en kompis gjorde så när hon gick ner i vikt, hon skaffa en klänning med typ gummiband osv i ryggen,m ej dragkedja, så det var lätt sy in klänningen när det bar sig av...kram

Elenor

Kan ta svart skor? För de passar bra till alla typ :)

2012-05-11 . 21:32:09
Länk: http://eellyellis.blogg.se/
Bella

Svart kan passa men jag tycker man ska ha något ljust till lila eller rosa, det kan vara vitt, silver, grå, eller så kan man ha något mörkare lila om du ens hittar en sån :)

sundarii

Håller med Bella :)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: