Ljud

2012-05-05 . 01:18:42 . Allmänt

Det är fantastiskt.

Idag(igår) fick jag hämta hörapparater och jag har använt dom idag, inte hela tiden men då och då.

Innan när jag hade hörapparat så brydde jag mig inte men denna gången känns det annorlunda.

Jag hör typ allt med happisar.
Jag hör fotsteg, vatten, när något skramlar, prat och all ljud därute.
Jag hör mig själv, hör mina egna fotsteg och när jag var ute så va jag irriterad för jag hörde såå mycket och fick ingen tyst stund. Hahaha. Men det va bara att stänga av hörapparat. ;)

Jag kan höra typ allt men jag kan inte förstå dom ännu.
Det tar tid. Jag kommer att använda dom och det kommer att ta tid innan jag börjar förstå små enstaka ord. =)

Det är iaf kul, också störande att det är ljud överallt och HELA tiden, men som sagt. Bara stänga av. Är så tacksam att jag kan stänga av. Haha. =)



Trevlig helg!!!!
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Men gudars vad ROLIGT! Men Moa, ge det tid. :)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: