Lite hjälp?

2012-05-10 . 22:18:29 . Allmänt

Ja nu behöver jag lite hjälp av er.
Jag har typ beslutångest. Haha.
Så det är därför jag behöver lite hjälp av er.

Det är så här att idag fick jag en oväntat brev, det såg så fint ut. Så såg jag att det va inbjudan till bröllop. Gu va kul! Så i juni ska vi på bröllop och jag har kollat runt efter olika klänningar. Shit asså. Det va så svårt.. Svårt att hitta en som är i min smak. Haha.

Hittade inte så många så här får ni nån bilder å hjälp mig?
Inte garanterat att jag tar dom men ändå. =)


1                         2                         3

Och så tänkte jag oxå köpa fina ballerinaskor som passar ihop me klänningen och så nått som bolero eller något. Sen är det oxå att hitta nån snygg skjorta å skor till min lille prins.
Andreas har redan finkläder så jag behöver inte köpa. =)
Blir kul!!

Kommentera (9) st

Kommentarer
Jo-Se

nr 2! den va jättefin! Älskar färgen! :)

2012-05-10 . 22:30:54
Länk: http://jo-se.com
Anonym

Dessutom, vilka krav var det på klädsel? Så vi kan lättare hjälpa.

Moa

Anonym - Vem är du? =D Och inte fått veta om de ännu. Har frågat men väntar svar. :)

Josse - Den va verkligen snygg me. =D

Bella

Nummer 2 är verkligen fin och jag tror den skulle passa dig. Nummer 3 är något annorlunda och lika fin, vill man vara något extra så ska man ha en sån som nummer 3. Annars är det nummer 2 som gäller :)

Sol Jenny

Alla är lika fin... =) Oxå beror på kläd kod...

2012-05-10 . 23:10:42
Länk: http://solsbilder.bloggplatsen.se/
Sia

Nr 2, var köpte du? /finns?

Sara Kjellstedt

Jag tycker nr 2 och 3 är jätte fina!!

Elenor

Nr 1 snyggt! :)

2012-05-11 . 14:15:13
Länk: http://eellyellis.blogg.se/
sundarii

Alla är lika snygga men typisk "Moa" är nog tvåan :D Men fy vad kul!!! :D

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: