Ihhhh

2012-05-24 . 23:17:26 . Allmänt

Jag har så förbannat ont i benen, det känns som växtvärk. Haha.
Har varit på gång från kl ca 10 till fyra tiden idag. Gick och gick massor. Jag gick runt lite i stan å kikade lite medan jag väntade på bussen så det blev en antal steg med. Haha. Åkte till Kungälv men gick av precis innan Kungälv så jag gick och gick till nordiska folkhögskolan. Dom har ju mördarbacke. =O Jag blev slut. Haha. Tänkte hur fan ska jag palla av de om jag skulle börja där liksom??? Haha. =P Men iaf så träffade jag rektor å kurator. Fick veta att kuratorn och jag kommer från Norrköping. Haha. Kul va det men iaf så pratade vi om min ansökan och så. Fick även veta att jag kom in till Mo Gårds folkhögskola som ligger i nordiska folkhögskola i Kungälv.

Börjar den 20 aug så om en vecka slutar jag på IH och har sommarlooooooooov. Jag kommer att njuta av det ORDENTLIGT. ;)


Nu slutar jag om en vecka men får ändå fullt upp. Men får iaf sovmorgnar. ;) Haha.


Imorron är det dax för tandläkare igen. Blir nervös. =S Innan va de rotfyllning då gick det ju jättebra för bedövningen verkade och jag kände inget alls. Men imorgon ska dom se om dom ska behöva laga annan tand som har isingar och gör ofta ont. Jaja vi får se hur de går.

Träning först och sen tandläkare. Blir nog bra detta här!

Nu ska jag sträcka ut mina ben å kolla på final denstation(hur det nu stavas).

Hejsan svejsan.
Kommentera (3) st

Kommentarer
Emelie

Va roligt att du ska börja på Mogård :D Glad för din skull, det blir säkert kanon. Och så får du min mamma som lärare :)

Kram

sundarii

Grattis till skolan!! :D

Moa

Tack ! :)



Emelie - Tack. :D Jaa fick veta de igår av rektorn och det va kul. Känns bra att ha henne som lärare. :D

Kram!

2012-05-25 . 16:42:25
Länk: http://andreasamoa.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: