8 maj

2012-05-08 . 12:04:27 . Allmänt

Idag är det ingen bra dag, 8 maj har aldrig varit en bra dag. Jag känner mig ALLTID nere varje gång.

Det är så jobbigt.
Idag är jag känslig och deppig.
Idag är det exakt 13 år sedan jag fick veta att min älskade syster son Robin blev en ängel. <3
Det var en hemsk, riktigt hemsk dag.
En liten pojke! Jag älskade och dyrkade honom.

Tiden gick och gick och för 1 år hände det igen.

Vår vackra finaste Karin blev en ängel.
Nu har det gått ett år och det känns för jävligt...

Jag saknar er så otroligt mycket.
Det är fortfarande ofattbart.

Karin va så vacker med sina lockar. Hennes leende, skratt och vår äventyr.
Ni är de finaste änglar som finns. Garanterat.

Jag älskar er.

Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Åh, Kakan som var så fin :(

Himlen har sina änglar <3

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: