-

2012-05-31 . 21:03:19 . Allmänt

Nu har jag slutat så jag är arbetslös nu fram till aug.
Nu har jag all tid i världen, jag har planer. =P
Träna, gå på ärenden och sen tänkte jag kolla på Desperate housewives säsonger och lilla huset på prärien, har ju hela sommaren på mig. Haha. ;) Och så ska jag självklart umgås med mina älsklingar och familj/vänner. :)

Idag har jag varit off.
Skulle egentligen ha varit på en samtal idag men jag pallade inte och åkte hem istället.
Har oxå ont i min handled, jobbigt. =(
För 2-3 veckor sedan var jag på landet i Frölanda och jag stod vid vedklyvningsmaskin och efter det gjorde det inte ont i handen men efter några dagar började det kännas lite och nu gör det förbannat ont. =( Bula där och svullet så imorgon ska jag till vårdcentralen och kolla upp de.
Först ska jag till tandläkare sen är det vårdcentralen.

Min första lediga dag består av tandläkare och läkare. Haha, men sen ska jag träffa goa tjejer framåt kvällen. Blir roligt!

Jag har en sån huvudvärk som är så jävla jobbig.
När jag äter concerta så får jag huvudvärk men i början var det alltid så, en av biverkningar, sen försvann det och nu har det börjat igen. Blir så jävla less på det. Funderar på att skita i medicinen. Men kommer jag att klara av det?
Jag är inte beroende men det är så att jag klarar av dagen bättre om jag tar medicinen.
Nä det återstår att se, ska prata med någon om det..
Jag kan för fan inte ha huvudvärk varje dag. =(

Nä, eclipse dax nu!

Hejs svejs.
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: