Skallebang

2012-03-29 . 23:13:32 . Allmänt

Idag på hälsouppföljningen gick galant. :)
Har nu ätit måltidsersättningar i 11 veckor och idag vägde jag mig, det har gått 11 veckor och 1 dag och idag va de exakt 18 kg. Det blev bara några hekto sen fredags men det är inte så konstigt då jag inte tränat i veckan pga skallebang och halsen.
Men det går ned iallafall. :)

Midjan har gått ned 2 cm sen början av mars. Totalt 16 cm sen jan. :)

På onsdag ska jag börja äta. Blir spännande! Jag längtar. :D


Lägger kanske bild under helgen. Vi får se. :)

Imorron får vi besök så vi ska till filmmässan i helgen. Blir att skaffa autograf å photoshoot av David Faustino som spelar Bud Bundy i vårt värsta år. Blir kul! :D

Oh, snart kommer min älskling hem från jobbet! Pusskalas! ;)

Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

åh, David Faustino! Jag tyckte att han var sååååå snygg när jag var tonåring. Haha.

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: