Lite bilder

2012-03-31 . 20:20:02 . Allmänt

Sandra!!!
Här får du se lite bilder. Hihi.

Film mässan var kul!! David var jätte trevlig och glad. Jag skrev en lapp innan vi åkte, skrev på engelska vad jag hette och att jag är döv, och att han var bra i vårt värsta år och så. :D

Han va glad och sa tydlligt tack så att jag förstod. =) Han sa MOA. Han gillade mitt namn. Haha. =P
Sen skaka vi hand och han skrev autograf och sen skakade vi hand igen och då gick jag.

Sen va de dax för photoshoot och jag va så nervös. Blir ALLTID nervös när jag ska bli fotad med någon känd. Haha. Men iallafall så va de mitt tur, när jag gick in så såg David mig å han minns mig, han visste jag va döv. Haha. Det blev jättebra bild. =)

Tog oxå autograf av Lance Henriksen, han som va med i serien Millenium och filmerna alien. =)
Han va oxå verkligen trevlig. Han poserade villigt och fint när jag tog bild på han. Haha. =P
Han skrev en av hans replik från filmen alien. Haha det va coolt. =)

Sen fick vi hämta bilder å åka hem. Nu halvligger jag i soffan å softar. SKÖNT! =D

Här kommer lite bilder. :)



Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Vad häftigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 :D:D:D:D:D

Moa, du är MIN idol!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: