Fredaaaag

2012-03-23 . 22:33:45 . Allmänt

Vad är det för dag idag???
JOOO FREDAG!!
Vad betyder det?
VÄGNING. =D

Idag va jag på Itrim och ojoj, det gick galant. Jag är sååå nöjd med träningen och vägningen.
Har gått ned nästan hela ARTON kg!! Bara 2 kg till så har jag gått ned tjugo kg.. Fy fan va bra jag är!

I veckan har det varit soligt och skönt så jag har alltid tagit annan buss och sen går jag av en annan hållplats och går hem. Det är så härligt med promenad nu när det är så varmt ute.
Idag var det 15 plusgrader så jag gick utan jacka när jag gick hem från träningen. Glömdnne solglasögonen. =( Måste komma ihåg de nästa gång. Haha.

I helgen blir det vårstädning och då ska jag tvätta fönster.

Fan, jag bor i en lägenhet och vill kunna ha en fönster öppen utan att lukta rök!! Killen som bor under oss är en ung kille och verkar som han har fest för det känns i golvet, bas alltså... Och det stinker rök hela tiden... Vill fan kunna ha min egen fönster öppet. Jag öppnar för att få det svalt och få FRISK luft men får de förpestat istället.

Visst, mina vänner röker och då är det okej för vi står UTE och det är ju frivilligt om jag står bredvid lr inte. Men nu liksom jag sitter i en lägenhet och det stinker rök i min lägenhet från denna förbannade killen under oss...

Det är INTE okej att det kommer in rök i vår lägenhet!!
Men det är ju fritt land. Mitt eget val om jag vill ha de öppet eller inte... Hans eget val om han vill röka på cancerpinnen...

Nu kollar jag på Titanic. Nostalgi!! Kollade på annan film nyss som hette På luffen i Beverly Hills. Älskar den! Älskade den när jag va liten, nu fick jag tag på den. Haha. Den är rolig. :)

Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: