En vecka kvar!

2012-01-29 . 23:03:31 . Allmänt

Jag längtar ska ni veta!! ;)

Det är då jag ska ha LCD istället för VLCD. Nu tar jag enbart soppor och shakes, det är VLCD(600 kcal per dagen) men om en vecka ska jag börja med LCD(800 kcal per dag). Då är det smoothies, barer och varma måltider.. Visst jag ska inte börja äta riktig mat men jag har lessnat på soppor å shakes att jag snart spyr!!!!

Jag mår illa av tanken på soppor. Hahaha. ;)

Är inte lika sugen på sötsaker nu längre faktiskt. =D
Inte ätit eller druckit sött sen den 10 jan. Gött mos. ;)

Haha, såg att jag fick 3 svar av 23.
Har haft 23 besökare men BARA 3 av dom som vågade skriva.. Hahaha. Roligt. :)
Förutom du Sundarii, jag vet att du BRUKAR läsa så du behöver inte kommentera sötnos :)

Snart dax å sova tror jag... Upp tidigt imorgon. IH och uppföljningsmöte med AF. BLÄÄÄÄÄ!

God natt!
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: