Dagens middag - kycklingsoppa

2012-01-12 . 18:47:16 . Allmänt

Soppor, shakes kommer att vara min frukost, lunch, middag och kvällsmat i 4 veckor.
Och så massor, massor av vatten och te såklart. =)
Sen efter 4 veckor ska jag äta varma måltider som jag köper av dom. Och smoothies och barer. =)

Det är för jag börjat på Itrim och jag kör på deras program.
Snabba metoden.. Jag kommer att köra med soppor/shakes nu till feb sen använder jag deras shakes, varm mål, smoothie och barer i några veckor till. =)

Idag och igår har jag haft huvudvärk och varit extremt kissnödig! På kvällar blir det extra jobbigt för då är jag sjukt sugen på sött. Jag får INTE äta nått med socker och så. Jag är van å dricka Pepsi Max och nån chokladbit men nu nej nej.. Visst kan jag dricka Pepsi Max men de bästa är att jag undviker den för den framkallar sötsuget...

Just nu har jag huvudvärk å är trött. Men glad ändå.

Blir spännande att se hur reslutat ser ut i vår. =)

Är så jävla nöjd med mina insatser!

Har slutat röka för 4 månader sedan och känner inte sug, men kan hända att jag får plötsligt sug på cigg men jag tar aldrig en.. =) Även på nyårsafton drack jag och jag va lite sugen på cigg men jag rökte aldrig. =D

Går på en utbildning, är impad över mig själv som fortsätter gå dit och känner mig motiverad. Haha. =)

Jag har en praktikplats som är jättekul! Det är på teckenspråksforum, det är en medborgarkontor för döva kan man säga. =)
Började i tisdags och det var kort stund men det gick jättebra. Sen igår var jag där med. =) Trivs bra där. Går där 2-3 ggr i veckan sen 2-3 ggr i IH och sen är jag ledig en gång i veckan. Gött mos. =)

Tagit tag i saken åt min vikt. Jag har försökt med att träna ensam på fitness24seven men det sög. Jag behövde nån coach och stöd och uppmuntran. Men ingen på fitness24seven så jag tappade motivationen. =S
Sen testade jag lchf metoden men det va så mycket fett så jag inte ville fortsätta + har haft gallsten.
Och redan innan har jag funderat på Itrim men velat fram och tillbaka. Sen mailade jag min bror´s kompis som gått där och fått bra hjälp så hon berättade lite om Itrim och så.. Så bestämde jag mig att intresseanmäla till Itrim. Några dagar senare fick jag mail av Marie som va typ ansvarig där. Bestämde en datum för infoträff. Sen åkte jag dit och fick massor av information och sen registerade jag mig samma dag och skrev på papper. Den 14 dec. =P
Sen i tisdags var det en tid för mig till hälsoanalys. Det va spännande för jag visste att vi skulle sätta igång på allvar. Jag såg fram emot det. Bra tolk hade jag med mig, dessutom samma tolk varje gång jag va där. Haha.

Vägde mig, mätte mig och pratade om program och om mina vanor/ovanor och så.. Så beslöt vi oss med snabba metoden och jag tränade igår för första gången.. Det va kul men jobbigt. Haha. Jag blev slut redan efter halv varv men jag fortsatte tills tiden gick ut. Är jätte nöjd med min insats! Ska dit å träna 2 ggr i veckan i 2 veckor nu sen 3 ggr i veckan framöver. =) Vägningar varje fredagar. Spännande å väga mig. Ska dit imorron å träna sen väga mig.. Se om det hänt nånting under de 3 dagarna. =) Blir spännande.

Är så jävla glad att jag får åtminstone äta tugggummi för de minskar sötsuget. Haha. Sockerfria tugggummi såklart men det är sött. =)

Hoppas ni har det bra. =)

Tänker använda denna bloggen nu som viktblogg kanske. Men jag kommer INTE att skriva min vikt. För det är fortfarande känsligt ämne för mig. Haha. Jag HATAR prata om hur mkt jag väger så jag skiter i att skriva här. Men självklart skriver jag senare när jag nått min mål. =) Min målvikt är 70-73 kg iaf.

Jag uppdaterar om hur mkt jag gått ned och hur det går. Bilder kommer nog sen, men nu. Nej tack... =P Eller..... Hmm, får nog fundera lite först... Haha.

På återseende, hejs svejs.
Kommentera (2) st

Kommentarer
Camilla

Du kan ta en före bild och sätt den på din kylskåp och sen när du kommit i mål kanske du vågar visa för andra och då kan du ta en efter bild så man får se vilken skillnad det blev!

Lycka till och heja på dig!

2012-01-12 . 19:04:02
Länk: http://rainred.blogg.se/
sundarii

BAMSEKRAM OCH STYRKEKRAM TILL DIG!



Man kan gå ner i vikt utan att ens behöva operera sig ;) Allt som behövs är självdisciplin och envishet.

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: