Dag 21

2012-01-31 . 23:40:49 . Allmänt

Idag har jag tagit enbart shakes och soppor i 21 dagar. Sjukt men härligt! =) Nja inte så härligt att bara ta shakes å soppor men det GER reslutat! <3 Itrim.

Haft en bra dag, fast jag var jätte trött imorse så att jag bara ville vända och gå hem och krypa ner i sängen och sova. Haha. ;) Men jag åkte såklart dit ändå, hade uppföljningsmöte idag med AF. Men min handläggarna från AF och FK fick förhinder. Störande... Men iaf gick det jättebra, dövkonsulent var ju med så det gick bra att ha möte ändå... =)

Ska nu under de 4 månaderna ska jag kolla runt efter utbildningar och så. =)

Sen va det halv 3. Då slutar jag. Åh va skönt. Jag skyndade mig hem. Haha. Sen var det dax å åka igen, men till Itrim. Dom hade konditiontest så jag skulle göra den med, jag fick gå med en grupp och det gick jättebra trots min kondis. :O Haha.

Hanna skulle visa oss vägen, vid hamnen som va runt 1 km runt.. Vi gick ett varv, sen skulle vi gå så snabbt vi kan 2 varv. Haha, jag var sist. Jag blev så anfådd. K A S S kondition. =S Men iaf så va vi klara, framme så gick vi tillbaka till Itrim, jisses va hett det va därinne. Haha. Nä men jag va så slut och kallvarm typ... =P

Men iaf så var reslutat: Mindre bra kondition. Pulspass gör så du får bättre kondition.

Men jag var iaf inte den sämsta. Jag va typ lite under mitten. =) Dutti jag. Haha. 2 km på lite mer än 9 minuter. Jag ska känna mig stolt iaf.

Det är oxå skillnad med förr och nu. Innan hade jag det värre. Blev anfådd snabbt men nu orkar jag mkt mer. Ja ynka 6 kg försvann men det är stor skillnad faktiskt. Många säger att det märks skillnad på min mage. GLAD jag. =D

Imorron blir de att lämna blodprover *BLÄÄÄÄÄ* HATAR att lämna blodprover. Jag har inte världens fobi men jag HATAR nålar och lämna blodprover även om det är en lilla finger stick. Haha. ;)

Sen blir det nog IH och TRÄNING! Gött mos. =D

NÖJD är jag med dagen. =)

På återseende.
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

6 kilo är JÄVLIGT mkt. Tänk dig 6 kilo margarin liksom. Du är STRÅLANDE duktig!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: