Reslutat efter 3,5 veckor

2012-02-06 . 13:45:04 . Allmänt

Som sagt så var jag på samtal hos Itrim idag.
Det gick jättebra. Dom va jättenöjd med mig och reslutat ser jättebra ut. Jag missuppfattade Jeanette senaste gången för jag trodde hon sa delmål var 8 kg till nästa samtal, men det var egentligen 6 kg.. Så jag gick ned mer än delmålet. Vilket är jättebra. =D

Jag vill fortfarande inte skriva min vikt då jag skäms för min vikt men nu känns det bättre men ändå inte.
Så skriver enbart hur mkt kilo jag förlorat.
Gick ner totalt 8,2 kg sen den 11 jan :)
Minus 7 cm i midjan. Superglad!!!!
Jeanette mätte mig och sen såg hon på mig förvånad och visade mig måttbandet. Shit 7 cm. =D

Skrev förbättringar och så. Nu måste jag uppnå dom!!

Jag ska va ärlig, jag har fuskat två gånger.
Ena gången va när jag tog en tugga GI recept tonfiskröra. EN tugga!
Andra gången va igår när jag tog pyttelite minimjölk till min te. Ajabaja. ;)

Men annars har jag strikt följt VLCD och LCD. Min kropp vet när jag ska äta så magen kurrar när det är dags. 3-4 timmar mellan måltiderna. :) Och vatten... Denna delen är jag sämst på... Jag har SVÅRT att uppnå 2-2,5 liter vatten per dag. Suck. Men jag måste bli bättre på det nu! =P Jag köpte ju en snygg cool kylflaska som är av stål så drycken förblir kall länge. :) Jag försöker dricka mer å mer. Haha.

Idag e jag ledig så jag ska gå på promenad, hämta min LCD mat som jag beställt hem. Blir spännande att äta deras frystorkade mat som pasta. ;)

Sen tänkte jag fixa lite härhemma. :)


Hejs svejs.
Kommentera (3) st

Kommentarer
sundarii

jag är oxå urusel på att dricka vatten. Heja på DIG! Jag berättat stolt om dina resultat för Zam och han hejar på dig och tycker att du är superduktig!



Man behöver ingen operation när man har självdisciplin :)

Moa

Tack gumman! <3 Till Zam med. :D Jag ska lägga upp bild nu. :)



Puss!

Josannah

jag var också urusel på att dricka vatten sen när jag gick ned i vikt så skärpte jag mig och satsa att försöka komma ihåg att dricka vatten.. sen har jag blivit van och kan inte klara mig utan vatten. lustigt. det kanske blir så för dig också. kämpa och sen van.



Snyggt jobbat! 2 kg för mycket och hela 7 cm.. kan det ens bli bättre?? jävla bra.



Det att du skäms för vikt ska du egentligen inte behöva att skämmas, ärliga och rara folk dömer dig inte medan de mindre mogna vill inte förstå alls.. Du kanske berättar sen när du är mer stolt och vågar berätta?

Självvärdhet ska jobbas samtidigt annars blir du bara smal och skäms för att du väger 50 kg. typ..

2012-02-06 . 22:58:56
Länk: http://nightday.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: