Psykopater

2012-02-12 . 00:36:48 . Allmänt

Jag har hört/läst mycket om Skarakannibalen och Vampyrkvinnan innan.
Skarakannibalen mördade hans flickvän med knivhugg och halshögg hans flickvän och sen åt han av henne med cannabis. Hur sjukt är det? Fy fan.
Vampyrkvinnan knivhögg hennes inneboende/vän och se drack hon av hans blod.. WTF?

Och dom båda hamnade på rättpsyk sjukhus och gissa vad..

Psykopater har blivit tillsammans och nu är dom förlovade.
Visst, alla har rätt i att älska vem man vill, självklart. Men liksom så där...?

Kanske en vacker dag hittar personal på psyket en av dom uppäten eller tom på blod?

Skulle inte förvåna mig iallafall............. :P



Ser fan psykopater ut. Ja juste, dom ÄR ju de. :P





Ja jag vet jag är taskig nu, men jag avskyr dom, för deras handlingar och dom är så känslokalla.
Kommentera (2) st

Kommentarer
sundarii

Nä, det är inte du som är taskig, det är livet som är taskig som parar ihop dem. Urk. vad dumt.

Jinna

Åfan, intressant inlägg! Man får minsann se om de inte dödar varandra till sist. :P

2012-02-14 . 19:47:18
Länk: http://www.jinna.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: