LCD

2012-02-03 . 21:18:34 . Allmänt

Äntligen! Nu får jag byta till LCD(800 kcal). =D Innan hade jag VLCD(600 kcal).
Har tagit shakes å soppor i tre veckor å halvt nu, jag blev förbannat less och igår mailade jag Itrim å pratade av mig. Men inget svar från dom.
Idag åkte jag till Itrim direkt efter jag vaknat å druckit shake, jag var verkligen taggad som tusan. Det kändes som jag hade överskott av enegri så att jag satsade hårt på träningen. Jag blev helt slut men jag kämpade ändå i 30 min, sen va jag klar. Så jävla skönt. =D

Mitten i träningen kom Hanna å sa att jag får byta till LCD nu. =D

Sen va det dax för vägning! Jag har nått mitt delmål! Hade en delmål till nästa hälsouppföljning som är på nu måndag. Jag skulle gå ned 8 kg. Och idag när jag vägde mig så stod det - 2 kg! Så nu har jag gått ned 8 kg. Är sjukt glad!!

Igår var jag nere å hade inte motivation och det kändes som att jag gått upp i vikt. Kände mig så svullen och trött.
Men vågen visade annat. =D Nu är jag väldigt motiverad ska ni veta. =D

Jag åkte hem, och jag tror inte att ni känner till en sak gällande mig...
Det är så här, när jag väl börjat med något t.ex städa så blir jag som duracellkanin. =O
Det var det som hände idag. =P

Jag kom hem och pratade med Andreas om hur det gick på träningen och så..
Sen satte jag igång å damma av i köksfönster/bänk. Jag dammade av där och sen var det vardagsrummet, sen blev det sovrummet och sen blev det HELA lägenheten. =P Rensade massor i klädförråd som jag inte fixat på typ 2 år.. Nu är det mkt snyggare här. =D Det gick åt en hel förpackning rengöringsdukar som va typ 60 st i. :O Haha. Sen satte jag igång å tvätta kläder. Åkte till backaplan för att köpa hem mat till sötnosen. Tillbaka å fixade dvd och tvspel. Tvätt och dusch. NU sitter jag å slappnar av och tar det lugnt efter typ.... 6-7 timmar. Haha. ;)

Imorgon får vi nog besök. Blir trevligt..

På återseende, hejs svejs.
Kommentera (1) st

Kommentarer
Tessan

Shit vad duktig du är!! Minus 8 kg är ju världens bedrift!! You go girl! Kram kram

2012-02-03 . 22:41:27
Länk: http://tesslundin.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: