Kanske dax?

2012-02-29 . 00:07:27 . Allmänt

Motivation har varit på topp i början när jag fixade bloggen men nu börjar motivationen tryta. =S Men jag försöker iaf. :)

Har haft fullt upp, haft partylite visning hemma hos mig i söndags och det va mysigt tyckte jag. Jag är nu partylite konsult så ni som vill ha partylite visningar hemma hos er med era vänner så hör av er till mig.
Jag kan vara inom västkusten, östergötland och Örebro. Det är gratis och det brukar vara bra erbjudanden och som värd/värdinna får man något om någon köper produkter för mer än 2200 kr då får värd/värdinnan present.

Jag tycker det är jätteroligt med partylite. =)

I fredags va jag ute med Denice och Titti å kollade på bio. Mysigt å umgås med dom. :) Sen va det bara soft å partylite visning. Nu denna veckan blir tråkig. Några som jag kommit bra överens har slutat på utbildningen så jag känner mig rätt ensam där så det är INTE kul att åka dit... Motivationen är typ på noll men jag försöker hålla mig uppe och stå ut. Det är "bara" 3 månader kvar till jag slutar.. Det ska nog gå bra...

Nästa vecka får jag iaf fullt upp så jag har något annat att tänka på. :) Måste försöka söka praktikplats oxå...

Hälsosamtal nästa vecka. Igen. Det har gått en månad sen snart sist jag va på "uppföljningsmöte" =S Haha. Tiden går så fort. :) Blir iaf spännande å se vad som ska ske. Jag ska nog fortsätta med LCD för jag är inte klar ännu. Minus 13 kg ca men har mycket kvar.. Bara å kämpa... Det känns ibland som att inget händer... För jag ser inte mig riktigt själv, jag står bara liksom framför spegel å tänker; har jag förlorat mycket kilo? Syns det? Typ....

Men ja många säger att det är stor skillnad, så jag är iallafall glad för de. :)

Hoppas ni mår fint annars...

:)
Kommentera (2) st

Kommentarer
Emelie

Kul o följa din blogg :)

Tack för sist, det var riktigt roligt på Partylite visningen :) jag ser fram emot att lägenheten doftar förbjuden frukt :)



usch jag vet hur det känns när motivationen är låg, men så är det, det går upp och ner. Tänk positivt och se framåt :)

sundarii

STÅ UT GUMMAN! Det är bara tre månader kvar, det klarar du! Annars kommer du ångra dig i framtiden.



Kollar du på Biggest loser förresten? Där kommer du se att de tänker likadant som du, de deppar ihop när de "bara" gått ner tre kilo. Du är för smal för det gänget men du kan ta lärdom på vad Olga och Mårten säger. Jag är en stor fans av dem! :D

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: