.

2012-02-16 . 18:31:26 . Allmänt

Har varit mycket denna veckan. Träningar, möten, tandläkare, städning och så IH. :P
Så varit lite off, men allt rullar på annars. Jag är med i partylite och nästa söndag ska vi ha en visning hemma hos mig. Har bjudit flera så det är minst 10 stycken som kommer. Blir kuligt! :) Ska baka nästa helg så ska bjuda på. Hoppas dom gillar de bara. Haha. ;)

Imorron åker min sötnos upp till Sveriges baksida(Stockholm) och är hos hans syster hela helgen, dom ska på Rammstein konsert. Kul för dom! Andreas gillar verkligen Rammstein. =D

Så Nettie ska komma hit imorron, mys! :) Är ledig imorron men får inte sovmorgon för det. Ska upp samma tid och åka till Itrim å träna å väga sen får jag säga hejdå till min sötnos och vänta 20 min så kommer Nettie. =P Skönt å träna innan så det är avklarat när Nettie kommer. =)

Ska gå runt i stan å kolla. Måste kolla efter kakel dekor till köket och lite till. Blir kuligt! :D

Snart bär de av till bio, igen! ;) För 10 dagar sen så såg vi på Sherlock Holmes, idag ska vi titta på Cronicle. Hoppas den är bra. =)

Ne, uppdaterar kanske imorron hur det gått på Itrim å vägningen. =)

Hejs svejs.
Kommentera (1) st

Kommentarer
julle

nu är det dags för mig att kommentera, efter flera veckors krångel med att kunna kommentera. min dator är en idiot.



du har verkligen uppdaterat bra! kul att följa hur det går för dig med allt :p ang de psykopaterna... det är sjukt. de borde sitta på fängelset, inte rättpsyk, ärligt. haha. läskigt!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: