De godaste jag ätit på länge

2012-02-04 . 21:48:12 . Allmänt

Igår tog jag min första LCD måltid och det var en smoothie av garantäpple och hallonsmak. Jag kan bara säga en sak om den. FYFAN! Smakade skit. Haha.
Sen på kvällen tog jag en choklad crisp bar. OH! Jag fick munorgasm!! Den va den godaste jag ätit på länge. =D
Och den är en måltidsersättning, fan va bra. Älskar Itrim. ;)

Idag tog jag choklad shake, den smakade väldigt god med. Som chokladmjölk. =) Plus så har jag testat balance bar. Hallon och choklad crisp. Jättegod! Härligt. Nu kan jag njuta av måltiderna jag tar. Dessutom är dom nyttiga. Jättebra ju. =P


Just nu har vi besök här, Andreas´s kompis. Så vi sitter här å kollar på film Paul. Den är rolig. =D

Hoppas ni får en rolig kväll.

Hejs svejs.

Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: