Nu jävlar anamma!

2012-08-14 . 21:45:25 . Allmänt

Under sommaren har jag haft dålig motivation som sagt och fuskat lite men nu är jag förbannad, eller nja inte förbannad men nu jävlar ska jag komma tillbaka! Haha. =D

Jag va på min första gruppträff hos Itrim ikväll och jag är nöjd, det va trevliga människor och det känns bra. Motiverar varandra och motivation är de viktigaste man ska ha när man ska gå ned i vikt. :)

Känns att jag kommit tillbaka lite nu, till den rätta takt och det ska vara så! =P

Jag har fortfarande varierat, dvs 2 itrim måltider och 2 riktiga lagade måltider. Idag åt jag biff stroganoff som är gjord av lövbiff på Itrims recept. SJUKT GOD! Koka grönsaker och steka champjioner och ät. Haha, för 1 år sen åt jag inte ens sådana grönsaker och sallad var typ sällsynt för mig.. Men nu älskar jag dom! Kokta grönsaker som broccolimix och morötter, sen lite örtsalt på.. Sååååå GOTT!!! ;)

Och nej jag är inte ironisk. Haha. :P

Nu har det gått 7 månader och jag har gått ned 28,9 kg och i sommar har jag fastnat i samma vikt pga lite fusk och noll motivation men nu jävlar anamma ska jag ha!!! :)

Kram på er
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: