Finbesök

2012-08-24 . 09:08:22 . Allmänt

Idag får vi finbesök från Örebro!

Nämligen min lille prins och goa tryffelgumma.

Blir pi mysigt!
Får besök varje helger nu fram till mitten av sept. Haha men kul ska det bli!
Min lillebror kommer ju hit med Hannes så det blir kuligt å få umgås med bror efter ett bra tag och så träffa Hannes och se vem han är. :)

Sen kommer ju min kära svägerska. Ni ser, bara finbesök av nära. =D

Jag kunde inte sova inatt så jag somnade inte förrän kanske halv 5. =S
Vaknade 20 över 8. Haha. Lär vara skit trött ikväll. ;)
Men äh, vad gör det?
Ska snart åka å träna och vägas. Spännande!

ETT kilo till så har jag gått ned HELA 30 kg!! =D Spännande å se om vågen visar -några hekto eller kg eller INGET.. ;) Eller plus? Haha nä har inte gått upp någonting sen jag började hos Itrim eller jo hos pappa om jag ska tro på hans våg..

Nä, ska borsta tänderna så jag kommer iväg till Itrim och testar min nya träningsbyxa.
Jag älskar HM!
Jag hade velat ha en byxa men den kostade 249 kr och i HM hemsida va den slutsåld.. Äh, jag kollade i stan i onsdags och kikade lite inne i HM och vad hittade jag??? Denna byxan jag ville ha på REA! ;) Denna byxan va den enda som var på rea och i min storlek! Den kostade "bara" 100 kr så jag va superglad å tog den direkt. =D Den är skööön och smidig. Har storlek M så det är första gången på länge jag kan använda M som byxa/shorts och så. =D

GLAD TJEJ!!



Nä, tandborstningen nu!

Hejs svejs.
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: