I´m back?

2011-11-15 . 22:58:08 . Allmänt


Ja är tillbaka, tror jag?... Haha. =D
Men hejsan på er! =)

Har haft fullt upp och noll motivation till bloggen men nu ska jag nog skärpa till mig lite. ^^

Jag går på en utbildning i Iris Hadar å jag trivs som fisken i vattnet, fick förlängt till feb så jag slipper oroa mig för att sitta hemma och rulla tummarna igen. =)

Men nu har jag en trygghet iaf, fortsätta i IH till feb, sen under tiden ska jag ha några praktikplatser, har redan ett nu. =P Haha, slutsnackat om IH nu! =)

Eh, är tom i bollen. =S Vet inte va jag ska skriva? Men kanske ni har förslag på va jag ska skriva? Vad vill ni höra/veta? =) Ni får skriva i förslagslåda i kommenterar. =p Haha.

Hejs svejs.
Kommentera (1) st

Kommentarer
Jinna

Det är ju bra! Roligt att det händer något för din del. Jag ska kanske in på Sius, skönt att låta det rulla lite snabbare till en jävla praktikplats. :p Hoppas att det går najs för dig med praktikplatsen!

2011-11-16 . 13:05:52
Länk: http://www.jinna.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: