._.

2011-11-20 . 15:47:23 . Allmänt

Igår va det Open Sign, och första gången för mig att gå och titta på Open Sign. Det va roligt, men inte som jag förväntade mig men det var bra jobbat av dom som ordnade Open Sign. Fantatiskt. =D


Sen är det oxå Futsal VM för döva i Örebro, jag som HATAR fotboll men jag satt fast vid svt play idag när Sverige Damer spelade mot Brasilien. Självklart vann Sverige. ;) Såg ut som att Brasilien damer var lättirriterade och gnälliga men Sverige gjorde det bra och vann. 4-7. Gött mos. =) Nu är det Sverige herrar mot Ryssland och det är inte lika kul tycker jag. Haha.

Jaa.. Ska snart gå å handla mat sen tänkte jag fixa lite kort och så inför min lillprins´s kalas. Han fyller hela SJU år om 3 veckor. =O Och så fyller jag hela 28 år.. =S Haha. Ska inte fira min födelsedag, alla min familj å släkt bor ju i Norrköping så dom åker inte ända till Gbg för att fira mig, haha och så är 28 inte speciellt så jag ska bara ha en myskväll med min älskling. :) Sen är det lilljul dagen efter. Fan måste börja planera julen nu snart... =S
Men noll julkänsla nu ändå, 10 plusgrader nu här i Gbg så självklart har man noll julkänsla. ;)

//MoaPoa
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: