.........

2011-05-08 . 13:28:33 . Allmänt

Idag var/är det en dag med blandande känslor.
Sorg och gläjde.
Sorgen va att mitt systerbarn gick bort för 12 år sedan idag, gläjden var att jag skulle åka till Örebro å umgås me mitt fina barn.

Sen fick jag veta att en vän har gått bort.. Sorgen tog över gläjde.
Det är så ofattbart.

Hon var en riktig fin vän i gymnasiet, vi umgicks mycket i gymnasiet och även efteråt.
Vi festade tillsammans, åkte å raggade runt med henne. Åkte med hennes volvo och hade äventyr med bilen.
Åkte till olika ställen där vi sladdade me hennes bil.

Var hemma hos henne och hade myskvällar. Pratade om allt, gjorde vår egen milkshake och drack de varje kväll. Vi rökte massor och snackade hela tiden. Om killar, äventyr, bilar och ja allt.

Jag och en annan kompis hittade på bus och retade henne när det gällde hennes bil.
Sena kvällar. När jag och hon åkte med killarna till Sthlm, tur och retur.

Vi njöt verkligen av de. Vi levde livet och hade de kul.

Sen hoppade jag av skolan och fick barn.

Så från 2006 fram till 2007 festade vi massor, hemma hos min lägenhet. Hade olika tema och så.

Vi hade så kul tillsammans denna tiden med dom andra.

Sen 08 sågs vi alltför sällan....

Men nu är hon borta.. Jag kommer aldrig se henne igen, aldrig festa med henne igen, aldrig kunna se hennes leende och aldrig kunna snacka med henne igen, eller se hennes leende när vi träffas och får krama henne...

Det känns så ofattbart, helt omöjligt!

Jag blir så stum, vet inte va jag ska säga...

Hon var en så fin vän! Jag ska bevara de fina minnen jag har med henne.

Jag är glad att jag lärde känna henne och att jag umgicks mycket med henne förr.

Du är saknad...

Vila i frid, fina Karin. <3



Kommentera (2) st

Kommentarer
Josannah

Va? Har hon gått bort?? Säg det är dålig skämt?

2011-05-08 . 19:31:10
Länk: http://nightday.blogg.se/
sundarii

VA? ÄR Kakan död? Nej VAD HEMSKT! Vad hände??? :(

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: