Babbel

2011-07-13 . 17:36:16 . Allmänt

Vet inte vad jag ska blogga om men ville ändå blogga. :P Har haft det skapligt bra och livet leker. =) Är hemma hos pappa och Mimmi just nu. Sitter ute å bloggar samtidigt sola. Gött mos! =)

Nackdel är att det är massor av flugor här. Haha. ;) Och att jag saknar mina älsklingar. Är van att ha dom med mig när jag åker till Norrköping. Men denna gången åkte jag ensam. Stora älskling jobbar, min lille älskling är hos hans pappa. Dom skulle träffa hans pappas släktingar. Kanske kommer dom över dagen på lördag då det är Arvid´s kalas. Han blir hela ETT år idag. =) Fasters sötnos. GRATTIS! <3<3 Blir att fira honom på lördag. Jag åkte hit för hans skull. <3

Sen åker jag hem efter kalaset. Sen hoppas jag på att åka till Rusta med Andreas föräldrar, såg en bra resväska med 4 hjul som är större än min svarta. Jag behöver ju en rymlig och bra väska till Kreta. =) Spännande att åka till Kreta. Ska till Knossos och titta. Blir intressant. =)

Jaja, tillbaka till pappa. Mimmi tog mig till en stor buske och visade mig, där fanns det en liten bo och gissa vad som satt där. En liten(stor) gökunge. =) Jag tog en bild, men ganska dålig men ska visa när ja kommit hem. Har ingen sladd här till kameran. Första gången jag såg en gökunge, rätt gullig men stor tycker jag. =) Mimmi sa att gök brukar ta över annan bo och där sitter nu en gökunge. =)

Jaja, ikväll kommer min älskade bror hit. Blir gött å umgås med honom. =) Inte haft "egentid" med honom på länge, sist va de 2 år sen tror jag. Haha. Ja men det blir roligt. Han ska sova över och då ska vi bara umgås och bara vara. =) Spela badminton tänkte vi göra, sen tänkte jag be honom hjälpa mig färga håret igen. Håret är ljust nu, nästan brunt. Vill ha helsvart igen. Men irriterande är att håret blir snabbt ljust när jag färgat de svart. =/ Haha. Då hoppas jag på bror kan hjälpa mig. =) Jag hatar att färga håret själv för då missar jag ALLTID något. Tönt. =P

Ja juste, ska börja på Iris Hadar nu i aug. =) Blir nog den 1 aug. Plugga igen, blir nog bra. =) Träffade läkare igår och fick recept på Concerta. Blir spännande å se hur de funkar. Det fanns 3-4 st olika ahdh medicin, skulle testa Concerta först å se om de ger effekt, annars testa annan. Få se. SKa träffa läkare igen i aug, och under tiden ska jag ta medicinen och gå på kontroller en gång i veckan, väga mig, ta blodtryck och rutinsamtal för dom ska se hur jag mår och så under tiden. Om allt är som de ska. Trist å gå till en sjuksköterska varje vecka bara för rutinkontroller men vad kan man göra? =) Medicin mot panikångest får vänta. Trist eftersom jag brukar få mest panikångest på höst/vintrar men man kan inte ta medicin mot panikångest samtidigt som man tar Concerta. Bara att acceptera det och vänta tills läkare ger klartecken då får jag börja med panikångest medicin. Blir bra de ändå. =)

Jag fasar lite inför Iris Hadar eftersom jag har svårt att komma in i en grupp som jag inte känner. Men jag vänjer mig, det SKA bli bra ändå. =) Jag kommer inte på nått mer just nu. Hmm. Ska se om jag kan lägga upp inlägget nu.

Ni får ha de så bra. :)
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Du kommer klara det så himla fint! Första veckan kan vara svår och jobbigt men när du väl vänjer dig vid människorna så kommer det bli så himla bra! :D

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: