Västkusten VS Östergötland

2011-01-06 . 20:38:10 . Allmänt

Jag älskar västkusten men jag älskar Östergötland mer. =)
Jag är född i Norrköping, men bott för de mesta i Örebro pga skolan. Jag kommer ihåg att jag hade jämt hemlängtan när jag bodde i Örebro på veckorna, men sen började jag tröttna på Norrköping och flyttade till Örebro på riktigt, min första lägenhet va i Örebro och jag bodde där från 2003 till 2009, så flyttade jag tillbaka till Norrköping. Ärligt talat så vill jag flytta tillbaka till Norrköping men jag vill inte Andreas ska lämna allt här för min skull. Jobb/skola, vänner och familj. Jag vill inte vara självisk. Jag vill han ska ha trygghet. I Norrköping har vi min släkt och vänner. Men jag flyttade hit till GBG för kärlekens skull. Visst älskar jag GBG men jag saknar Norrköping. Jag känner mig alltid så hemma när jag åker dit.

Älskar att umgås med min släkt och min bror. När ja bodde i Norrköping så var jag jämt med min bror. Vi bodde nära. Han brukade komma till mig på nätter och då brukar vi sitta och snacka, dricka kaffe och röka. Kollade på filmer. Hade myskvällar. Jag saknar det faktiskt.

Jag kommer ALLTID att älska Norrköping, har Norrköping i blodet och vad jag vet så är hela släkten född i Östergötland så jag är stolt äkta Norrköpingare. =P

Fy va jag saknar Norrköping. Ser fram emot vår/sommar då ska jag åka dit och ha roligt.

Norrköping är speciell tycker jag, dom har roliga nöjen och älskar Söderköpings smultronställe, en glassrestaruang. <3 LOVE IT. Haha.

Jag vet inte varför, men jag hatar Örebro. Inte folk där utan själva staden. Jag tror det är för jag är L-E-S-S på Örebro. Jag  mår oftast dåligt när jag åker dit, känner mig deppig och orka åka dit men självklart åker jag dit för min lille älsklings skull. Sen har jag oxå vänner där. Så jag åker dit så ofta jag kan. I somras va jag inte i Örebro  så ofta, jag var mest i GBG eller Norrköping. Anton va hemma hos oss i GBG sen va vi hemma i Norrköping och var där i flera dagar. Det va så mysigt. Var ute jämt och Anton badade varje dag hemma hos morfar. Sen va vi på stan och njöt av de. Hälsade på släktingar och umgicks med dom och även me min bror. Åh gud, va jag älskar å saknar Norrköping! Norrköping är bäst på somrar, älskar att vara där å njuta av de. Ser fram emot vår/sommar då ska jag vara där så ofta jag kan. =) Med min älsklingar. Funderar på att hälsa på min härliga bästa vän Sundarii när vi är i Norrköping. Så jag får träffa hennes lilla Sita. Hemskt har inte träffat dom sen 2007. =S Då va hon höggravid me Sita i magen. Jag hoppas på det blir av i vår/sommar så Anton kan träffa Belinda me. Sist dom träffades så trodde Belinda att Anton va en docka(han va nyfödd då) Haha. Så sött. Nu är Anton 6, Belinda 7 så dom är "jämngamla" så det är lättare att leka och ha roligt. Hehe. Hoppas hoppas det blir av! Eller hur, Sandra? <3

Så... Västkusten VS Östergötland, vinner självklart Östergötland . =)

Puss på er Östergötlänningar!
Kommentera (2) st

Kommentarer
Bror

hey älskade syster jo jag vet:D jag skanar oxå våra myskvällar, det var liksom litemagiskt satt där framför din balkong drack kaffe eller cola kolalde på en film surfade och rökte utav fan! :D haha

Fett nice! jag gillar oxå Göteborg har ju bott lite överalt men hanmar altid här i norrköping ändå till slut:P Älskar dig! Puss <3

sundarii

Åh, det ska vi ordna i sommar! ♥

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: