Lista

2011-01-05 . 21:43:07 . Allmänt

1. Nämn något som gjorde dig glad igår?:  Blir alltid glad av när Andreas säger han älskar mig så det är de. =D
2. Vad gjorde du kl 08.00 imorse?: Sov
3. Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Duschade
4. Det sista du sa högt: Hmm
5. Det senaste någon sa till dig: Andreas sa: Låt dom sitta kvar. (förbanden)
6. Vad har du druckit idag: Vatten och Oboy
7. Vad var det senaste du åt: Macka
8. Vad var det senaste du köpte: Lite grejjer i apoteket
9. Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
10. Vad är det väder hos dig nu?: Ganska ljust, det är kväll.
11. Godaste glassmaken: Hallon, SIA glass HALLON MUMS
12. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
13. Sover du tungt: Ja ibland.
14. Drömmer du mardrömmar: Ibland
15. Trivs du med ditt jobb: Är sjukskriven, men arbetslös annars.
16. Favoritklädsel: Leggings och nån tunika eller skön tröja.
17. Favoritlåt just nu:
18. Vad ser du om du tittar till höger: Soffa och täcken
19. Vad gör dig glad just nu: Att jag har världens finaste älsklingar
20. Vad ska du göra härnäst: Ladda in filmer i usb minne å sätta de i xbox. =P  
21. Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
22. Humör just nu: Helt ok.
23. Favoritgodis: Choklad
24. Kläder just nu: Linne och underkläder.
25. Sommarplaner: Sola, bada och hälsa på släkten och träffa vänner och umgås massa me mina älsklingar
26. Hur många kuddar sover du med: En
27. Spelar du något instrument: Nej
28. Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska, ni som känner mig vet jag är INGEN morgonmänniska. =P
29. Vad är viktigast för dig: Mina älsklingar, släkten och vänner.
30. Är du kittlig: Ibland, ibland inte.
31. Snarkar du: Nepp
32. Stjärntecken: Skytten
33. Äckligaste insekten: spindlar, tvestjärtar och silverfisk(är de insekt?)
34. Längtar du mest efter just nu: Min lillälskling

Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: