HELG!

2011-01-21 . 14:52:12 . Allmänt

Höll på att skriva HELGE. Min farfar heter ju det. Kanske undermedvetna? Ja jag saknar ju farfar.. Snart 4 år sen han blev en ängel. Sjukt tiden gått så fort! Jag minns tydligt sista gången jag träffade honom. Det var på farmors födelsedag i Juni, och jag kommer ihåg när Anton träffade honom sista gången. När han gick och gav gammelfarfar en hejdåkram. Det var påsk 07 då. Men jag anade aldrig att det skulle va sista gången. =( Älskade farfar, jag saknar dig! <3

Ja... Igår fick jag hem min nya data. GÖTT! Ovant med den men jag vänjer mig snart. =) Blev en HP. Lättare än min innan bärbara. Haha. =P Är helnöjd iaf! =)

I helgen blir det bara soft och att ta de lilla lugna. =) Nettie och Johanna kommer förbi en sväng på söndag. Blir roligt å träffa min tryffelgumma igen! Och Johanna förstås. =)

Kollar just nu på en film som heter Spanglish. Den är helt OK. Jag beställde den bara för den va i doublepack, jag ville så gärna ha Click men den hade utgått så jag fick ta denna istället. =P Adam Sandler är så GRYM! Han är het. Jag bara ÄLSKAR Adam. Nej, jag har min fina älskling men Adam är bara en skådis som råkar vara het. Hahaha. Han gör grymma filmer. Kolla på Growns Up, den e skitkul!
Nog om Adam nu. :)
Ska fortsätta kolla på filmen.

Förresten, funderar på att skippa 30 dagars utmaning, hittade en annan som är bara bilder. Funderar på ta den istället. =) Så ni vet...

Puss, hej
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: