Funderingar

2011-01-17 . 18:12:31 . Allmänt

VAD ÄR DET SOM ÄR SÅ SNYGGT MED ROSA LÄPPAR OCH DUCKFACE???
Och varför gör dom sådana tecken T?
Och varför måste dom sminka sig sådär för? Det är INTE snyggt!
Och vad faaaaan betyder xoxo?
Herregud alltså så att jag föredrar emo än fjortisar =S


Ja, det är bara fjortisar som gör sådant(vad jag sett).
Så bli inte upprörda om det råkar vara DU, det är bara mina funderingar ;)




P.S jag må älska rosa men att överdriva som dom på bilden? NEJ TACK! D.S

Kommentera (2) st

Kommentarer
sundarii

xoxo betyder "hugs and kisses" = kramar och pussar/kyssar. Fråga mig däremot inte varför då xoxo inte ens kan förknippas med just kramar och kyssar. Haha. Men nu vet du det ialf ;)

Josannah

T tecken, betyder att det är snyggt och cool om gör på rätt sätt säger bonusdotter på 13. så enligt henne gör många av dom i bilden fel sätt.



Ungefär samma sak som vi i våra tiden visade våra tunga och ha peace tecken. Fyfan coola vi var. kanske samma sak?

2011-01-18 . 11:10:20
Länk: http://nightday.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: