Sjukling

2011-02-01 . 13:04:15 . Allmänt

Min stackars älskling är förkyld å har feber. Men verkar bli bättre nu. Han har inte tagit nått febernedsättande men febern börjar gå ned ändå. Gött mos. =)

Jag var lite matt igår å trött i kroppen men just nu känns det helt okej. =)
Vet ni vad? Andreas pappa fyller år i oktober å de ska vi fira me att åka utomlands. =D Det blir Kreta i Agia Marina den 6 okt fram till 13. Shit va jag längtar. =D Men först å främst längtar jag till VÅR! Sen är de sommar då ska jag njuta HÅRT av de, sen ha en vecka förlängt sommar i Kreta. ;) Haha.
Allt är bokat och klart. Så skönt. KUL ska de bli!

Härligt väder är de nu. ;) REGN! Då smälter snön lite mer plus det ska ju bli plusgrader hela veckan, gött! Nu är vi inne i feb månaden å har årets kortaste månad. Gu va skönt! Sen är de MARS. =) Då räknas de som vår å sommartid ändras. Hihi.

Jaha, har inget mer å skriva just nu...

Puss, hej
Kommentera (2) st

Kommentarer
sundarii

Hälsa Andreas att han kryar på sig :)

Ja, jag väntar oxå på VÅREN! Och SOMMAREN! :D

sundarii

Moa? Vet du vad jag såg nu på nyheterna? Jo att Adam Sandler har fått sin egen stjärna på Walk of Fame! :D Det var på tiden, eller hur? Helt otroligt, han förtjänar det verkligen!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: