Min stora kärlek <3

2011-02-08 . 13:37:43 . Allmänt

Jag har alltid haft otur innan och träffade fel killar.
Min första riktiga pojkvän va N då jag gick i klass 10 och det höll inte länge, sen va jag singel under hela gymnasiet tiden. Sen hoppade jag av 2003 och då träffade jag en kille M och detta va min värsta. Jag blev gravid och bedragen samtidigt så han vägrade ha barnet, jag gjorde abort mot min vilja men det är jag glad för idag.
Sen tog de inte lång tid innan jag träffade Antons pappa AW. Det va stökigt i början och allt va jobbigt, men en kväll blev jag magsjuk och jag blev helt beroende av honom och sen denna kvällen började vi hålla ihop och sen blev jag gravid igen. OM jag inte hade blivit gravid då tror jag inte de skulle hålla. Men iaf, vi pratade aldrig om abort för han visste redan att jag genomgått en abort och det va riktigt jobbigt för mig så det va automatiskt att vi skulle behålla barnet. Vi höll ihop i 2,5 år med våra svackor i förhållandet, så vid 2,5 år gav vi upp och gjorde slut. Då va jag singel igen och jag dejtade flera killar. Åkte till E-tuna, GBG, STHLM, Vingåker. Men ingen av dom va kloka å bra killar. Dom sög verkligen... Så sen va jag singel igen å träffade en från Nrk men han va konstig så det funkade inte de heller. Så jag flyttade till Nrk. Och va singel halvt år. Fram tills början av Juni, då satt jag vid datan å pratade me en kille från gbg i ekontakt, men det va inte Andreas. Utan hans kompis.

Sen kom Andreas in som ny medlem i e kontakt. DÅ skrev han till mig, sen började vi prata me varandra å de andra skrev mindre å mindre så jag å Andreas skrev mer och mer. Sen bestämde vi oss för att ses. =)

Den 21 Juni fyllde min farmor år och jag skulle åka till GBG på kvällen. AW å Anton va med mig under denna dagen för att vara med å fira min farmor. Jag va dööönervös denna dagen minns jag. Haha. =P

Sen skulle dom åka hem och först köra mig till stationen, då tog jag tåget till GBG och när jag steg av tåget då stod Andreas där i perrongen och såg mig. Jag va skitnervös å skakade. Haha. Sen kom han fram och kramade mig och gav mig en puss sen åkte vi hem till honom och sen dess har vi varit med varandra. Den 21 Juni, men vi bekräftade att vi va ihop den 23 Juni. =)

Sen flyttade jag till GBG och sen förlovade vi oss den 21 Juni, ett år efter vi träffades.

Han är min största kärlek och kommer alltid vara de. Han är så omtänksam och go, tänker alltid på mig i första hand fast jag säger han måste tänka på sig själv. Han är världens bästa pojkvän man kan ha! <3 Ingen slår honom. ;)

Jag är glad att jag vågade åka till GBG denna dagen, annars skulle jag aldrig ha träffat dig.
Ingen kan ana hur mycket jag ÄLSKAR dig!

Tack för du står ut med mig när jag har ångest och mina konstiga tankar. Du är ett stort stöd i mitt liv.
Så förstående och hjälpsam och stöttande när jag mår dåligt.
Utan dig är jag ingenting.

Du och Anton är mitt allt!

Tack för du blev min trots min ångest och fobi.
Tack för att du ställer upp i vått och torrt.
Tack för att du är så go och snäll mot mitt älskade barn.
Tillomed har Anton sagt att han har två pappor. Sådant brukar han inte säga innan men sen jag träffade dig och du träffade Anton flera ggr så sa han det.
Det betyder så mycket för mig att han tycker om dig, och att du tycker om honom.
Du är delaktig i våra liv. Du vet allt om mig och Anton.
Du finns alltid där för oss. Du ställer upp och förstår och lyssnar när jag behöver prata, när jag är ledsen.

Ni är de vackraste som finns.

Jag älskar er så otroligt mycket!

    
Kommentera (2) st

Kommentarer
Pea N

häääääärlig!!! :) jag hade haft min jobbig år med b's pappa o såg allt på negativ sätt men sen kom Peter in våra liv så vände han på allt!..... Visst är det härlig? :) kraam..

A. Trollhjärta

Ja glad att du äntligen träffar nån som du är tryggt med, älskar dig som du är och ja allt i guldpkt kan man säja.

Minns att du berättade lite om den mysko killen från Norrköping, helt konstig var han.. tyvärr finns det så många svin därute, men det finns oxå pärlor... bara få!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: