Jag lever!

2011-02-28 . 16:24:40 . Allmänt

Har inte haft lust å blogga alls. Men jag lever iaf. ;)

I helgen va Andreas´s syster här på besök från Sthlm.
Vi åkte till mässan, det va en filmmässa där. Blev snopen. Trodde det skulle va mer och roligare där men tji fick vi. Det va mest dvdfilmer och spel där.. Tråkigt. =/ Sen fanns de oxå kläder och saker som använts i filmer, men dom va inte så många. =S Sen var det några kändisar där och skrev autograf/tog bilder. 
Vi gick runt i 2 timmar och det va inget mer att se så vi gick till Avenyn och fikade sen drog vi hem. 
Kollade på Eclipse med Linda, sen drog dom till deras moster. Jag mådde inte bra så jag stannade hemma och sov. 

Sen kom dom hem och deras föräldrar kom med, fick några bilder från The Studio. 
Sen tog vi bara de lugnt resten av kvällen. Kollade på Jackass 3 och Paranormal Activty. =) 

Söndagen tog vi de lugnt å softade så sen åkte Linda hem till Sthlm. 

Imorgon åker jag till Örebro. Blir kul. =) Köpte en headbanger Spider Man till Anton på mässan. Blir roligt å ge den te han. Hehe. 

    

Kommentera (1) st

Kommentarer
Malin

en kompis pojkvän, hade även lite kurser ihop på gymnasiet..

känner honom inte jätteväl men...

2011-03-01 . 17:49:30
Länk: http://lilljohansson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: