En vecka av irriration!

2011-02-19 . 21:08:41 . Allmänt

Vilken vecka det varit alltså! =S

Idag är de en vecka sen jag tog min sista cigg och idag va jag SÅ NÄRA att köpa en paket men jag backade.

Det har gått en vecka och jag har varit på fruktansvärt dåligt humör och min irriration går inte över.

Innan när jag rökte så brukade jag gå å röka när jag blir irriterad eller dämpa min ångest.
Men nu kan jag inte det längre.. Då blir det bara värre och värre. Jag blir skit sur och ibland blir jag ledsen för småsaker. Jag kan inte dämpa min ångest eller irriation me nått.

Min cigg var som trygghet. Jag kunde sitta ensam i balkongen å tänka å tänka å ta bloss och sen är jag lugn igen.
Men nu blir jag fan irriterad och ska INTE röka när jag blir det. Då blir de bara värre. =(

Jag vill röka! De är som trygghet för mig. Men jag kan inte låta de vinna över mig heller.
Jag har klarat av en vecka och känner mig skit duktig men när jag blir ledsen å irriterad då är de lätt att falla tillbaka och VILJA ha en cigg.

Men nu ikväll är de min chans att göra de. Att vinna över de ikväll.

Jag orkar inte mer snart men jag måste. För min egen skull.

Jag kommer ihåg en sak som min pappa brukade säga: Det är alltid för tidigt att ge upp.

Det får jag tänka på just nu!

Kommentera (4) st

Kommentarer
Pernilla B

ett tips: använd tugggummi!! Så du blir inte nog röksugen länge ;-)

kram!

Anonym

Kämpa kämpa!

Malin

tack moa<3

2011-02-23 . 07:50:05
Länk: http://lilljohansson.blogg.se/
Jinna

Sant i det din pappa säger! :) Fortsätta försöka!

2011-02-24 . 19:44:38
Länk: http://www.jinna.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: