Oavsett fake eller inte

2011-12-05 . 20:00:28 . Allmänt

Jag såg en video på youtube, en kille som filmar sig själv och la ut den på nätet och i denna berättar han om hur dåligt han mår. Han blev mobbad och man blir så berörd av filmen.


Nu cirkulerar den runt på nätet och killen skapade en ny video där han sa tack för stödet han fått av tidigare video, men då dök det upp massor av hatiska kommenterar som påstår att han ljög om mobbningen, det var överfullt med hatiska kommenterar att han tog bort videon. Sen nu inatt/idag skapade han en ny video och säger som det är. Och han får fortfarande hatiska kommenterar. =/

Nu till MIN åsikt... Jag bedömde för tidigt innan jag kollade efter fakta(lätthänt), jag la upp videon och sa fyfan för lögnare.. Men sen tog jag reda på fakta och då såg jag att han MÅDDE dåligt för 3-4 månader sedan och la upp filmen på youtube och nu mår han mkt bättre och är gladare. Men ändå får han hatiska kommenterar som påstår att han ljuger...

Jag vet ju inte vad de riktiga sanningen är MEN en sak är säker!!! Denna videofilmen han lagt upp för 3-4 månader sedan har berört många och fått många att våga öppna sig, fått folk att öppna ögonen för mobbning.

Oavsett om den är bluff eller inte så har den gjort en bra sak. För mobbning! Jag är 100000% säker på att han har fått många mobbade att öppna sig och berätta att dom blir mobbade.

Oavsett om den är bluff lr inte så är den bra faktiskt. Jävligt sorglig som berör en men den är bra, killen har gjort sitt. Han har hjälpt många..

OCH JA JAG VET att det är massor av människor som blir mobbade oxå, och jag blir så jävla ledsen för dom är det.

Jag själv har blivit mobbad och jag mådde skit. Jag skämdes och vågade inte säga nånting. Jag undvek några vägar för att slippa se dom.. Jag var rädd och skämdes.

Nu är det andra som är mobbade och jag blir jävligt ledsen för det. Jag vill kunna hjälpa dom alla, men hur? Ser jag mobbning så ryter jag ifrån. Jag tål inte det, det ska ALDRIG accepteras! ALDRIG!

Ja, nu till videofilmen, kolla här om ni vill se.

Killen heter Jonah.









Hej
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: