Känner mig misshandlad..

2010-10-06 . 16:39:37 . Allmänt

Dagen började med Kiropraktor.
Fy fan säger jag bara, fast det är nyttigt för ryggen.

Jag fick börja berätta om mig själv, om min rygg. Blabla, sen fick jag klä av mig, obehagligt. Jag HATAR att klä av mig inför en läkare/ja som kiropraktor. Men måste man så måste man. Han kollade min rygg å höfter. Han upptäckte att mina rygg/höfter var snea. Så han vred och knakade på några ställen på benen, ryggen, nacken.

Det kändes som han misshandlade mig, det gjorde förbannat ont när han skulle knäcka min ryggkotor. Det knakade som faaan. Seen var de nacken´s tur. Fan, det kändes som att han skulle vrida av nacken. Hahaha.
Sen kändes det lättare å andas å så. Men visst har jag fortfarande ont i ryggen men ska göra en behandling till nästa vecka.

Då får vi se om ryggen blir bra lr inte.

Kiropraktor har iaf gjort ett bra jobb.

Kiropraktor - Check! =P Hahaha.

Puss, hej
Kommentera (3) st

Kommentarer
sundarii

Ont att läsa men skönt att det verkar hjälpa med kiropraktor :D

sia

Jag tror det kommer hjälpa dig o att du blir bättre imorrn eller överimorrn...

2010-10-06 . 22:44:36
Länk: http://byle.blogg.se/
Nettie

Jag började nästan gråta, jag skulle aldrig våga gå till kiropraktor och låta bryta på mig, hahaha.. Puss <3<3<3

2010-10-07 . 07:13:09
Länk: http://mrsnyberg.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: