Kanelbullars dag

2010-10-04 . 14:25:53 . Allmänt

Funderar på om jag ska baka kanelbullar idag. Hmm.
Vore gott med bullar. Jag ska även träna idag. Åka till Fitness24seven eller träna hemma å gå powerwalking. Sist jag gick de så fick jag träningsvärk i benen och magen, gjorde lite magövningar innan med.
Fy va ont de gjorde men värt de. =)

Igår va vi på bio å kollade på Resident Evil, after life. Den var sådär. Handlingen var inte så bra men den va cool gjord! Cool film med 3D. =)
Tog med hem 3D glasögon med. Bra å ha hemma. ^^

Det va trevligt igår, vi satt å kollade på filmer å åt mat här oxå igår, sen åkte vi till bio. Mysig kväll med sådärbrafilm.
Ska nog sno Malin´s bild sen när hon lagt upp dom i hennes blogg, (hoppas jag får det, Malin?) =P
Å lägga upp här så ni får se vilken tönt jag var igår kväll på bio. =) Hahaha.

Nu åkte Andreas till jobbet. =( Det suger när han måste jobba på kvällar. Hellre dagtid så man har mer tid å umgås me han på kvällar.. Suck. Lernia suger...

Ne vet inte va jag ska skriva nu....

På återseende, puss hej
Kommentera (2) st

Kommentarer
Malin

självklart får du sno dom sen =)

ska bara lägga upp dom först =) kanske gör det lite senare!

2010-10-04 . 14:29:37
Länk: http://lilljohansson.blogg.se/
sundarii

Kanelbullars dag?? Fan, det har jag missat!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: