Fy usch

2010-11-19 . 15:27:16 . Allmänt

Först svar till Sundarii - <3<3<3<3 TACK, älskade du!

Fy faaaaan, hur kunde jag!?

När jag va 13-14 år gammal tror jag de var, jag var hemma hos min barndoms kompis Becca, våra pappor var/är bästa vänner så vi känt varandra sen vi va små. Men iaf, vi va hemma hos dom. Jag kommer ihåg, jag satt i hennes rum och såg affischer på en grupp killar. Hon berättade om gruppen. Hon berättade att dom hette Backstreet Boys och hon gillade Brian, jag såg på Kevin å tyckte han va snygg. Men det varade bara en litet tag, sen fick jag upp ögonen för Nick. Och han blev som en gud för mig. Jag dyrkade honom och han va min största idol å jag va sååå kär i han....

Men nu... HUR KUNDE JAG!??!? :O
Backstreet Boys! Herregud, fan va omoget. =P
Jag respekterar självklart er som dyrkar BSB nu. ^^

Jag skämdes över min beetende när jag va tonåring. Jag såg Nick som min gud. Hahaha.
Pinsamt. =D

Ne ska inte säga något mer, innan jag sårar någon fan till BSB. Hahaha.

Fredag idag.... Andreas jobbar tills efter 00.00 inatt. =( Sen kommer han hem innan ett och är ledig i EN ENDA jävla dag, sen måste han jobba övertid på söndag. Det suger. =( Sen måste han jobba hela veckan OCH lördag nästa helg. Fy fan, hatar hans jobb. Men någon på komvux ringde honom å dom skulle kolla upp utbildningar så Andreas kanske får börja på utbildning istället. Men han KANSKE blir visstid anställd i volvo. Han hatar hans jobb, så det kanske blir utbildning ändå. Vi får se...

Volvo företag suger. =(

Puss, hej


Kommentera (2) st

Kommentarer
sundarii

Hahahahahahahahahahahahhahaha. Hahahahahahahahaha. Hahahahahahahahaha. Fy fan, jag har dyrkat BSB.... Pinsamt... Jag älskade Nick oxå. Men tack och lov så blev jag äldre och klokare så jag har sen dess älskat ROCK! Särskilt 30 Seconds To Mars. Googla på Jared Leto... Mums... Så jäkla SNYGG!

Moa

Hahahaha. Diggade du BSB oxå!? Visste inte de. =D Nick. Han va som gud för mig men nu host Hahahaha. Jaa, Jared Leto, vet vem han är. En snygging! Han va me i i min såkallade liv. Kollade på den när jag va yngre. =D

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: