♥ Dag 5 – Vad är kärlek.

2010-11-30 . 21:41:36 . Allmänt

Kärlek finns på flera olika sätt.

Man älskar och blir älskad.
Man kan älska djur, människor och saker.

Det är bara olika sorts av kärlek.

Jag älskar min familj/släkt, mitt barn och min fästman och mina vänner. Men jag älskar dom inte på samma sätt fast jag älskar dom alla.

Jag älskar mitt barn över allt annat, så otroligt mycket! <3 Sen älskar jag min fästman men det är på annat sätt. Men lika stort. Dom är mitt allt och min världens bästa älsklingar.

Och sen älskar jag min familj/släkt. Det är annorlunda men fullt av kärlek har jag för dom.

Likaså med mina vänner. Det finns olika sorts kärlek, men man älskar och blir älskad. Det är gemensamt med ordet kärlek.

Älska och bli älskad. <3

Kommentera (1) st

Kommentarer
Malin

ok fan va skönt att få det gjort innan jul o nyår iaf.. ja det får vi hoppas att vi gör =) ok fan va segt att dricka pulver, men o andra sidan om man mår bättre efteråt så är det helt klart värt det! Kram

2010-12-01 . 09:26:19
Länk: http://lilljohansson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: