♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

2010-11-28 . 22:42:58 . Allmänt

Ska berätta om mina fina föräldrar.
Dag 3! Tiden går fort! Haha, men iaf det kommer här nu...

Min pappa heter Göran och är 49 år. Bor i Vånga med hans fästmö Mimmi.
Min pappa har alltid haft hett temprament.
Han är väldigt bestämd av sig, jag tycker han är som farfar. Dom båda har hett temprament och han har ganska kort stubin. =P Men jag älskar honom ändå för det. Han har knäpp humor och ibland kommer han med dålig skämt. Hahaha.
Han jobbar åt kommun, ska försöka beskriva vad han gör.
Han jobbar typ i en boende, där före detta missbrukare som varit på behandlingshem, när dom ska slussas ut så bor dom i eget lägenhet i ett hus, min pappa jobbar där och stöttar dom som bor där.
Dom kommer från hemmet till där pappa jobbar och "förebereder" sig inför deras riktiga lägenhet å nytt liv typ.
Min pappa har haft det tufft och hårt men nu lever han gott liv med hans Mimmi i ett hus. Pappa har alltid drömt om att bo i hus. Nu har han skaffat en flickvän, hus och bil. Bara hund som fattas sen är dom tvättäkta svensson. =P Haha. ^^ Han har två barnbarn, dvs Anton och Arvid.
Pappa kommer så bra överens med min älskling, det är jätte skönt för mig. Min älskling gillar min pappa, så det är gött. =D
Min underbara pappa <3




Min mamma heter Ingrid och är snart 56 år gammal.
Hon bor i Norrköping, hon bor i ett boende för hon är sjuk.
Hon fick stroke några ggr, senaste gången hade hon bara 10% chans att överleva. Stark kämpe va min mamma. <3 Hon bodde med hennes fästman Lasse i Vånga. Men när hon blev sjuk så tog de slut mellan dom och mamma bodde i egen lägenhet i Norrköping, men sen ville hon inte vara ensam längre så hon flyttade till boendet.
Min mamma är speciell, hon är ärlig av sig. Hon  säger precis va hon tycker och va hon inte tycker om.
Vi alla har något vi inte tycker om eller sånt men vi håller det för oss själva. Men min mamma gör inte det. =P Hon är ärlig och säger som det är. Hon tycker min piecring är ful. Haha. Mamma är mamma.
Eftersom hon har haft stroke så är hon inte lik sig själv, hon är inte den som hon var innan hon fick sin senaste stroke. Hon glömmer hela tiden. Jag uppdaterar henne och skickar flera  kort på mig, Anton och Andreas så hon får se oss och veta vem vi är. Fast hon vet självklart vem jag är. Men Anton, hon glömmer ibland bort hennes barnbarn Anton å Alva. Nu fick hon ett barnbarn till. Hon kommer ihåg hennes första barnbarn Robin som dog för länge sen. Hon tror ibland att Alva eller Anton är Robin.
Men hon har massa bilder på hennes barnbarn hemma hos sig så hon kommer ihåg dom. Men Andreas minns hon tyvärr inte.

Min älskade mamma. Hon är speciell och underbar. <3

Kommentera (1) st

Kommentarer
Malin

tack vad gullig du e =)

10 bilder kostar 1650 men fram tills denna helgen va det gratis om man hade en inbjudan..

har skrivit upp andreas nummer till dom så dom kommer att ringa honom =) hehe skrev man upp 18 nummer så fick man en extra bild =)

så vi betalda inget för bilderna men hädanefter så kommer man att få göra det..

ok vad synd, då får vi kolla på nästa helg istället.. liseberg.. kanske det =)

hehe JAAA, vi använder mycket tecken som stöd på jobbet nu så då har vi fått lära oss handalfabetet så nu är det öva,öva och öva =) känner mig fortfarande osäker ibland =)

hur är det annars nu? skönt att läkarna har hittat vad det är, äntligen.. Kram!

2010-11-29 . 06:58:45
Länk: http://lilljohansson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: