Äntligen

2010-11-30 . 21:34:26 . Allmänt

Idag fick jag ett brev från sjukhuset.
Massa papper, information inför operation och papper jag ska fylla i och kost råd å så.
På måndag ska jag dit halv 8 för att träffa avdelningspersonal, läkare å narkosläkare och få info om op och lämna blodprover.

Jag trodde att jag skulle äta som "vanligt" å fasta innan op, men nej.
Jag ska dricka pulverdryck från å med idag fram tills operation, som sker den 17 december.

Suck säger jag bara. Innan drack jag pulverdryck å pallade inte av de mer än 2 dagar. HUR ska de gå till nu...!?
Ne jag ska kämpa å tänka att det här är för operations skull.

Dom säger jag ska dricka de för att minska/"ta bort" fettet i magen så det går lättare att operera. Så det är bara att lyda snällt å göra som dom säger.

Så jag knallade till apoteket å köpte tre förpackningar Modifast. Måste ta 4 påsar per dag. Blir dyrt det men det gäller bara 18 dagar, usch. Haha.

Jävla gallsten. Jag kunde inte ens äta lchf mat, nu måste jag ta pulver diet. Härligt....... :) Jaja, det går fint ska vi se. =)

Ser fram emot op så jag slipper smärtan. Blir jävligt gött! <3

Ville bara uppdatera lite så ni(du, Sundarii) vet.

Puss, hej
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Det är bra att du är positiv, många hade nog gnällt som fan för de skulle vara tvungna att dricka pulverdrinkar. Det varar bara 18 dagar men guuuu vad bra det kommer bli sen :)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: