Torsdag

2010-05-06 . 13:07:56 . Allmänt

Shit va tiden gått fort. =S Var i Örebro innan och det va supermysigt. =D

Var ute mycket och umgicks me Anton och vänner. I söndags kom jag dit så var jag hos Karola pga AW var med Aksel sen kom dom å hämtade mig på kvällen. Så det va mys med Anton sen var de dagis dax på måndag så jag å AW åkte till en ställe där vi skulle träffa några folk å ha uppföljning om Antons framtid. Om dagis och skola å så. =) Sen hade jag inget att göra, skulle ha träffat Nettie men de blev inte av, jag va hos Karola sen följde me dom hem till AW för Lukas va så rastlös. De enda sak han kunde göra var att rita. Dom sov hos deras farmor pa vägglöss. Men iaf så ville dom följa med mig hem för pojkarna ska kunna leka. Sagt å gjort. Anton å Lukas va jätteglada å se varandra. Dom lekte direkt. Vi hade köpt lite fika och mellanmål till barnen. Vi tillbringade mest i köket å snackade medan pojkarna va ute och lekte. Det va mysig dag. =) Sen lekte dom inne och ville bada tillsammans så det fick dom såklart. Sen åt dom mat och lekte, cyklade tillsammans. =D Sen försvann de från fönstret så jag gick ut å kollade. Såg dom uppe i en backe med cyklar. Jag gick dit å såg en turk unge som tog Antons cykel och cyklade bort. Så jag gick upp å frågade va dom gör och att dom skulle stanna på gården. Anton sa att ungen tog hans cykel och cyklade nedförsbacke så jag blev förbannad å då kom ungen upp med cykeln och jag tog den från honom och bad han gå hem och sova! Så tog jag pojkarna ner och sa till Anton att om någon vill låna din cykel så måste dom fråga först för den är DIN. Dom måste acceptera ett nej och inte ta den från dej! Så när jag var nere så sparkade turkungar boll på mig så jag blev ännu argare och tog bollen och gick så en av dom sprang ner och försökte slå bort bollen från mig men jag kastade den åt annat håll och sa gå hem turk! Och gick hem till oss och  förklarade för Anton att han inte får gå längre bort när Lukas är med för Lukas följer efter honom. Anton förstod och det va lugnt. 

Fyfan varför måste invandrarebarn ta folks saker och dom leker på råa sätt. Mitt barn ska inte fan göra så som dom gör! Visst det finns svenskar som gör så men det är hemskt sällan  jag ser sådant... Fyfan va arg jag blev på dom... Dom va äldre än Anton, såg ut att vara 9-10 år gamla... Satans ungar!!!

Men iaf så klockan tickade och det blev åtta ca så dom skulle åka hem men missade bussen så AW körde dom hem, jag stannade hemma med Anton  och spelade lite och kollade på youtube klipp. Han gillade många av dom så de va kul att se. =D Ska visa en rolig video som han älskar. Haha.

Det va supermysiga dagar det var därborta. <3 Ska dit igen snart. =) Snart är de oxå dags för London. Jag har sett fram emot de länge. Synd att klassträffen var på samma helg. Jaja skitsamma inget man kan göra nått åt...

Igår va jag på stan me Andreas, va på dövteam och pratade med dom sen gick jag å Andreas runt å kollade på filmaffär sen kollade vi runt hamnen och fikade vid hamnen. Så mysigt de var! =D Sen gick vi till Nordstan å åkte hem. Imorron ska vi dit igen, ska fixa nytt pass. Måste de. Glömde bort de. =P Visst de går ut om ett år men jag har ju bytt namn så måste byta till nytt. ^^ Sen blir de väl soft helg, ska bara ta de lugnt å softa. Blir mysigt. =)

Jisses va sjukt, om 1 månad är de våran 1 årsdag. =O Tänk er! Vi har nu varit tillsammans snart i 11 månader... =O Lätt att komma ihåg hur gammal Lovisa är eftersom hon föddes i Juni, 1-2 veckor innan vi blev ihop. Haha. =D Imorron blir hon 11 månader. Sjukt.. =D Hon är så söt, den lilla tjejen. Hon kan dessutom gå. =D Jaja nog om det..

Ska lägga upp bilder sen från helgen. =)

På återseende, puss hej!
Kommentera (4) st

Kommentarer
Malin

japp riktigt gott =) och det e ju väldigt lätt att göra =) jo tack annars är allt bra.. sj då? ja det får vi göra =) Kram

2010-05-06 . 14:21:17
Länk: http://lilljohansson.blogg.se/
karro

Ja turkar kan åka hem! JA sjukt imorron e hon 11 månad fattar ej.. haha puss

Malin

haha tycker jag att du gör rätt i =) det e ju sååååå gott =) Kram

2010-05-07 . 15:25:16
Länk: http://lilljohansson.blogg.se/
sundarii

Beklagar sorgen. Det lilla jag kunde läsa. För din blogg är helt CP! Dubbla text över på varandra.. :S

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: