New style =)

2010-05-25 . 17:53:14 . Allmänt

Så. Nu är jag klar. Har suttit framför photoshop å här blogg å fixat lite. Är nöjd nu. Så det får vara så här. =)

Kände att jag ville ha de "stilrent" så det blev så här. Är rätt nöjd. ^^

Måste börja diska snart men jag orkar inte just nu. Haha. Imorgon blir de fullt upp här. Har tvätt tid kl elva till två, och så ska jag träffa läkaren kl elva å kolla upp min jävla skitrygg. Sen är de dövteam kl halv 2. Sen måste jag hem å fixa härhemma, gå igenom kläder å så, städa lite härhemma diska och sen kanske börja packa lite imorron. Sen kommer min älskling hem från jobbet då ska vi fixa papper/pass å så. Sen när det blir torsdag så ska vi upp ganska tidigt, dammsuga här å packa resten sen drar vi till STHLM. =)

Så på fredag - LONDON HERE WE COME! =D

Hoppas bara VERKLIGEN att min rygg pallar av det. Ska be läkaren kolla de noga och ge mig starka tabletter så jag kan klara av att gå mycket. Tycker synd om dom andra om dom ska behöva stanna å pausa ofta pga min skitrygg. Så snäääääääääääääääääääääääälllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaa Dr Thomas Pellnor, ge mig starka å bra tabletter!!! Jag å Andreas misstänker att det kan vara muskelinflammation eftersom jag får brännande känsla i musklerna, jag får de ALLTID innan jag får bröstsmärtor. Sen bränns de oxå när jag har ont i ryggen. Så hoppas bara de är muskelinflammation. Visst hoppas jag inte på nån sjukdom men ändå.

Jaja, jag kommer nog blogga lite imorron när jag vet mer efter besöket...

Ne nu börjar jag bli hungrig! Måste börja me maten. =)


Puss, hej
Kommentera (3) st

Kommentarer
Josannah

vet hur du menar att du hoppas att det är men ändå helst ingen sjukdom, det är ju SKÖNT att veta vad man "felar" och få behandling för det..

Jag hoppas att flyget inställs så du kommer med till örebro istället. horn på pannan

Men det ska nog bra roligt därborta.

2010-05-25 . 18:41:52
Länk: http://nightday.blogg.se/
malin

Linnea heter hon :)!

Försöker få göran o mamma att öva in en midsommar truddilutt men görans nya gittar!



Ska bli kul o träffa anton!

Jag har ingen aning om vart jag ska sova!



Vart sover ni?



kram.

2010-05-25 . 19:51:19
Länk: http://malinathome.blogg.se/
sundarii

Hoppas du får hjälp med ryggen :)



<3

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: