Mys med tjejer, cruising, 11 månaders dag

2010-05-23 . 14:33:40 . Vardag

Igår va de myspys dag me tjejerna. =D Andreas åkte med Danne å Stefan till Lidköping, de va traktorpulling där så Andreas åkte tidigt på morgonen medan jag hade sovmorgon. Haha. =P

Sen fixade jag mig å gjorde ordning så kom tjejerna hit så gick vi ut till bakgården å satte igång me grillen å grillade korv, sen satt vi på filt på gräset å njöt av tjejsnack, grillkorv och snackade i några timmar i solen. De va gött. =D Sen promenerade vi runt dammen, det va jättefint å soligt. Perfekt dag! ^^ Sen skulle jag handla så vi avslutade med glass sen åkte dom hem.

Så gick jag hem å kollade på film så smsade Andreas å sa att dom skulle te Kungälv, det va cruising där. Frågade om jag ville följa med. Jag tvekade först på tanke på min rygg. Men jag sa ja till slut å bytte om gick ner så åkte jag med dom till Kungälv. Finfina bilar! <3 Såg tre fina rosa jänkare. Blev så kär i en av dom, starkrosa bil. Åh! Vill ha!!! =D Det va jätte trevligt där. Massa fylla å så va det där. Har saknat å titta på fina bilar å så. De va länge sen sist. =) Sen gick Danne någonstans så gick jag me Andreas å Stefan å åt på MC. Jag vet jag bojkottar de men jag va så hungrig å de va de enda som fanns så vi satte oss å åt där. Sen åkte vi hem, dom va trötta oxå. Åkte hem te oss, dom ville se film så sagt å gjort sen åkte dom hem.

Det va lyckat dag igår! =)

Idag firar vi våran 11 månaders dag. =D Jag å min älskling! Snart 1 årsdag för oss. =O Sjukt tiden går så fort!
Tänk er, 1 år har gått snart. Härligt. =D
Jag älskar dig, älskling!

Imorron ska han börja jobba igen så det blir dags för städning å läkarbesök i veckan, sen på torsdag drar vi till Sthlm, te hans syrra. Så drar vi till LONDON på fredag!! =D Jag längtar fast jag längtar INTE till flyget... Är flygrädd men men det är värt de när vi ska åka utomlands typ. =)

Bilder från igår kommer senare när jag fått bilder från Asy. Jag hade min kamera men de va inte så bra bilder så jag väntar på Asy/Janas bilder. =)

Puss, hej

Kommentera (1) st

Kommentarer
Karola

mysigt du har haft med tjejerna:D JAAA snart åker ni till LONDON avis här haha... jaja ska ej säga nåt mer om london vänta bara tills du ladda upp på kåtakändsiar åp bilddagboken ;) 11 månad grattis gumman... 1 år helt sjuk och lovisa snart sjukt allvar:D hehe har ej ens planera köpa in födelsedag present till henne än men SKA.. :D Pusapuss puss <3<3

2010-05-23 . 16:50:45
Länk: http://www.pololuka.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: