Blivande läkare? Hahaha

2010-05-27 . 00:04:29 . Allmänt

Jag googlade runt efter kompression fraktur så hamnade jag på en sida om bröstrygg. Då läste jag igenom det och JAAA, det va PRECIS samma jag brukade få, bröstsmärtor.

Läkaren funderade å funderade på varför jag fick det så nu har jag skickat mail till honom me texten å även länken. Så hoppas han hör av sig snart så han kanske vet mer å varför typ.

Det var som att jag skrivit det själv. För jag har EXAKTA samma symptoner som de stod på sidan..

Är så jävla nöjd att jag hittat de, att jag hittat något som jag trodde inte fanns någon som hade de. GÖTT säger jag bara!!! =)

Bröstsmärtor - Läs själva om ni är intresserade =P

Tänk er, jag får sådana jävla bröstsmärtor så jag trodde de va hjärtat. Men icke sa nicke. Jävla rygg...

Men men nu ska jag fan få hjälp. =)

Puss, hej
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: