Tradera

2010-03-31 . 19:22:38 . Allmänt

Har varit medlem innan också, dock va de länge sen. Då jag väntade Anton så jag va med där och buda på massor bebiskläder =P Och sen sålde jag oxå en del. Men sen blev jag avstängd för jag betalade inte deras faktura.. Om man ska sälja nått så får man betala typ.. Men iaf så sket de sig å vem fan vill betala de liksom? Haha. Sen nu har de gått 5 år och jag uppskattade tradera igen och blev medlem igen, men i Andreas namn alltså så de är våran gemensamma konto typ. =)

Fan va gött me grejjer därborta.. :o Massor av väskor! Hello Kitty grejjer och så.. =)

Har budat på och vunnit;
5 st hello kitty väskor(som va för små =( Kostade typ 70 kr för allt utan frakt)
1 rosa finfin väska =D 31 kr
1 rosa bärbar Hello Kitty väska ME LIKE!!! 61 kr ^^
3 filmer, Children the of corn 1,2,3.  50 kr för dom alla 3 filmerna
En halsband 1 kr kostade de bara. =D
En stegräknare oxå 1 kr hihi


Det är så gött att buda och när man vunnit dom i BRA priser. ^^

Idag fick vi Children the of Corn filmerna så vi ska kika på dom ikväll. Blir mysigt. Älskar Stephen Kings filmer. =)

Är så trött nu, va ute å tog promenerad å handlade me. Nu är vi hemma å jag har nyss duschat.. Frös som fan, de regnar så man va inte torr precis när man kom hem. Hihi..

Men iaf, ni får bli medlem i tradera om ni vill hitta bra priser och där finns det ALLT typ. Eller är ni redan medlem? =)



Puss på er

Kommentera (2) st

Kommentarer
malin

Tjohoo, vilka fynd!

Det var ett tag sen!



Ska käka middag med mammas sida av släkten i helgen, annars lite bio o så inbokat med vänner!

Vad pysslar ni med där nere i göteborg då?



Hoppas på att få träffa dig snart!!! :D

2010-04-01 . 01:01:39
Länk: http://malinathome.blogg.se/
sundarii

Jag är redan medlem där, har varit det i flera år :P Zam blev oxå avstängd pga hans förra tjej men han använder sig av mitt konto :)



Zanlinda heter jag där. Zandra + Belinda = Zanlinda ;)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: