Svar till Sundarii

2010-03-13 . 22:04:28 . Allmänt

Tack gumman <3 Hon va nog full när hon hörde av sig imorse. =S
Jadu, har tagit bort henne från mina vänner i facebook så nu e hon off. Jag vägrar prata med henne förrän hon bevisat att hon skärpt till sej och visat att hon är ärlig.
Jag kommer inte att förlåta henne för allt skit hon gett mig. Men ändrar hon på sig och slutar dricka och är ärlig mot mig så kan jag ge henne en chans till. Men tills dess är det BIG NO!
Jag har gjort allt mitt bästa och allt jag kunde. Jag köpte presenter till Alva, jag brydde mig och varje gång jag va där då köpte jag alltid med mig något till Alva. Hon känner mig typ.. Men Anton är mer reserverad mot hans moster. Hon ger inte en enda skit till Anton. Hon köper aldrig presenter till Anton, säger inte grattis. Men hon frågar hur han mår och så.. Men för helvete VISA det då! Men hon bryr sig inte.

Som på en fest så va hon full med hennes två kompisar. Jag var enda nykter där förutom Alva. Jag va nykter för jag brydde mig om Alva och ville vara där för henne och att hon får åtminstone vara trygg när det finns NÅGON vuxen som är nykter.. När Alva ville gå till sin mamma och krama henne. Vad fan gör du? Du snäste åt henne och sa åt henne att sätta sig på soffan vid mig. Du snäste åt henne och bad henne sätta sig på soffan i tvrummet BARA för du inte ville hon skulle se fulla männsikor. Du syftade på M och S.. Men va fan är du då?? Du är en FULL mamma! Va för fan nykter då! Sorry men behövde bara avreagera mig lite.. Har stått ut med massa skitsnack och lögner så nu får de  fan vara nog. Jag tycker faaaan synd om barnen!

Du har fått flera chanser att visa vad du kan och du ha fått chanser att ändra på dig.. Men du gör inte en skit!

Så jävla besviken är jag!!

Ne fan nu ska jag skita i dig och kolla på film sen mysa me min älskling! Jag är åtminstone ärlig!

Sorry Sundarii, de va syftat te henne. Men tack för du finns å skriver så fina kommenterar! <3
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: