Hello Kitty + väskor = beroende?

2010-03-17 . 21:14:51 . Allmänt

Jag läste i Karolas blogg å såg hon fått Hello Kitty etui för linser..

Så ville jag berätta för er oxå..

Jag har budat och vunnit på HELA 5 väskor!!! Dom är självklart Hello Kitty väskor ;P

Jag har inte fått dom ännu men bör komma im lr fredag lr nästa vecka. Dom skickas från Korea så de tar lite tid. ^^
Det va hel sjukt.. Jag såg dom på tradera å tänkte att jag bara MÅSTE ha dom! Så jag budade på dom och fler till. Dom är 2 likadana och 3 likadana väskor. :P Jag budade på dom alla bara för att va säker men *host* jag vann dom alla. Hahaha. Så Karola ska köpa en av mina väskor sen ska jag ge Lovisa en. Så jag behåller 3 st. =D

Jag är helt frälst i väskor kan jag lova. :P
När jag ser en fin så MÅSTE jag bara ha den.. Jag har mååånga väskor härhemma men dom använder jag knappt.. Hahaha. Dom kommande väskorna SKA jag använda iaf!

Bilder på dom kommer sen! Hihi.

Hejs svejs

Kommentera (2) st

Kommentarer
Henrik

hej:)

tack tack, du har också en väldigt fin blogg:)

allt bra med dig?

2010-03-18 . 00:48:37
Länk: http://hennriksvensson.blogg.se/
sundarii

Du och Karola har nog startat en ny religion - HELLO KITTYISM... HAHA!



Då kommer ni bli ledsna på mig när ni får se bilder från Stockholm på vad jag har köpt :P

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: